اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

36 واحدصنفی متخلف امروز در مشهد پلمب شد

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد از پلمب 36 واحد صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مصوبه «تعطیلی صنوف غیر ضرور» خبر داد.

36 واحدصنفی متخلف امروز در مشهد پلمب شد

امیر دلداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، با اعلام اینکه امروز 36 واحد صنفی متخلف در سطح مشهد پلمب شدند، اظهار کرد: 11 اکیپ مشترک از اتاق اصناف و اماکن امروز اقدام به بازرسی از صنوف سطح شهر کردند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد تاکید کرد: این صنوف به دلیل رعایت نکردن مصوبه «تعطیلی صنوف غیر ضرور» پلمب شدند.

وی یادآور شد: پیش از این به تمام صنوف ابلاغ شده بوده که اصناف غیر ضروری به منظور قطع زنجیره ابتلا به کرونا تا اطلاع ثانوی باید تعطیل باشند، که متاسفانه برخی واحدها از این تصمیم تمکین نکردند و امروز با آن‌ها برخورد شد.

دلداری موبایل فورشی، عطاری و بنگاه معاملات املاک را از جمله اصنافی که امروز پلمب شدند ذکر کرد و گفت: امروز از صنوفی که در خیابان‌های مفتح، قاسم‌آباد، احمدآباد، راهنمایی، گلشهر، پیروزی، هفتِ تیر و شهرک شهید رجایی بودند، اقدام به بازرسی کردیم.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد تاکید کرد: از مردم می‌خواهیم کمک کنند و به منظور قطع زنجیره ابتلا به این بیماری در خانه بمانند و تنها برای انجام کارهای ضروری خارج شوند؛ واحدهای صنفی چنانچه با نبود تقاضا مواجه شوند خود اقدام به تعطیلی می‌کنند.

انتهای پیام/ 70071

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول