اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

نامه IOC به کشورها در خصوص تعویق المپیک

کمیته بین المللی المپیک (IOC) با ارسال نامه ای به کشورهای مختلف، تعویق یک ساله بازیهای توکیو را اعلام کرد.

نامه IOC به کشورها در خصوص تعویق المپیک

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته بین المللی المپیک با ارسال ایمیلی کشورهای شرکت کننده را در جریان تعویق یک ساله بازیهای توکیو قرار داد.

متن ایمیل که به کشورمان هم ارسال شده به شرح زیر است:

روسای محترم کمیته های ملی المپیک 

از زمان آخرین ارتباط ما با شما، متاسقانه انتشار ویروس کرونا سرعت بیشتری درسراسر جهان گرفته است و به تبع آن کشورها و ورزشکاران بیشتری تحت قشار قرار گرفته اند.

این موضوع امروز بعدازظهر بین رییس کمیته بین المللی المپیک و نخست وزیر ژاپن، آقای شینرو آبه مورد بحث قرار گرفت و نتیجه این گفتگو به تعویق انداختن بازیهای المپیک به سال آینده، البته با شرط برگزاری تا تابستان 2021 شد و این موضوع بلاtاصله توسط هیات اجرایی نیز به تصویب رسید. 

اگرچه این تصمیم امری مسلم و اجتناب ناپذیر در شرایط حاد و فوق العاده کنونی بوده است ولی ما همچنان با همبستگی و تلاش برای دستیابی به هدف خود در خصوص  این جابجایی ادامه خواهیم داد و سازگاری لازم در جهت اهداف و برنامه های بازیهای المپیک و همچنین مسابقات انتخابی را خواهیم داشت.

ما در اسرع وقت با تمامی ذینفعان تماس خواهیم داشت تا از پیشرفت و توسعه برنامه های لازم برای این تغییر اطمینان حاصل نماییم.

مجددا از همکاری و حمایت شما دراین مقطع زمانی حساس تشکر می کنم و امیدوارم با همراهی شما برنامه جدید بازیها را به پیش برانیم.

جیمز مکلود

مدیر المپیک سولیداریتی 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول