اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

صدور آنلاین کارت بیمه ورزشی برای جلوگیری از شیوع کرونا

دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان از صدور آنلاین کارت بیمه ورزشی برای جلوگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: این کار به صورت سامانه‌ای انجام می‌شود.

صدور آنلاین کارت بیمه ورزشی برای جلوگیری از شیوع کرونا

بیتا بدلخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ورزشکاران، مربیان و داوران می‌توانند به صورت آنلاین از خدمات فدراسیون پزشکی ورزشی با دارا بودن کارت  بیمه ورزشی علاوه بر دریافت کمک هزینه درمان، از تسهیلات ویژه خدمات مراکز مورد تایید هیأت پزشکی ورزشی استان نیز استفاده کنند.

دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه برای حفظ سلامت متقاضیان و شکستن زنجیره کرونا ویروس ثبت نام بیمه ورزشی به صورت آنلاین انجام می‌گیرد، گفت: در این سامانه دارندگان کارت بیمه با استفاده از کد ملی، به سهولت می‌توانند ثبت‌نام و تمدید کارت‌های بیمه ورزشی را انجام دهند و از طریق اینترنت به صورت ۲۴ ساعته به اطلاعات ثبت‌نامی خود دسترسی داشته باشند.

وی تأکید کرد: تا پیش از این متقاضیان باید به صورت حضوری به هیأت پزشکی مراجعه و با ارائه فیش بانکی نسبت به دریافت کارت بیمه ورزشی اقدام می‌کردند درحالی که زنجان به عنوان پیشگام در این طرح از سال قبل اقدام به این کار کرده است و اکنون نیز با توجه به وضعیت موجود و توجه به شعار در خانه بمانیم بیمه‌های ورزشی آنلاین و در مدت زمان کوتاه انجام می‌گیرد.

بدلخانی با اشاره به اینکه صدور و تمدید کارت بیمه ورزشی و عضویت در کمیته خدمات درمانی به صورت آنلاین و از طریق سامانه فدراسیون پزشکی ورزشی انجام می‌شود، گفت: ثبت نام این بیمه به آسانی و به صورت آنلاین امکان‌پذیر است و علاقه‌مندان می‌توانند به درگاه سامانه خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه و با وارد کردن کد ملی و شماره تلفن همراه خود در سامانه بیمه ورزشی فدراسیون پزشکی ورزشی ثبت‌نام کنند.

دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان زنجان ادامه داد: سامانه صدور و پیگیری کارت بیمه به نشانی  http:insurance.ifsm.ir است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول