اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارائه فرصت‌های ویژه به معدنکاران زنجانی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در راستای کاهش آثار شیوع بیماری کرونا و جبران آسیب‌های احتمالی دارندگان و متقاضیان مجوزهای معدنی، فرصت ایفای تعهدات تا پایان خردادماه به فعالیت‌های معدنی که موفق به ایفای تعهدات خود نشده‌اند، داده شود.

ارائه فرصت‌های ویژه به معدنکاران زنجانی

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: به منظور کاهش آثار شیوع و همه‌گیری بیماری کرونا و جبران آسیب‌های احتمالی دارندگان و متقاضیان مجوزهای معدنی مقرر شده است، تا پایان خرداد ماه امسال فرصت مناسب به همه فعالیت‌های معدنی که موفق به ایفای تعهدات خود نمی‌‌شوند، ارائه شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان افزود: از جمله مهلت‌هایی که ارائه خواهد شد، درخواست‌های صدور پروانه اکتشاف جاری (شامل مراحل ماده 24 قانون معادن، پرداخت تبصره‌های 2 و 3 ماده 6 قانون معادن، ارائه طرح ‌اکتشاف، معرفی مسؤول فنی و مهلت‌های قانونی) موجود در امور مربوط به پروانه‌های اکتشاف ( شامل مراحل تمدید، انتقال، ارائه گزارش پایان اکتشاف و اصلاحیه آن و همچنین خودداری از ابطال آنهاست.

وی تصریح کرد: ارائه مهلت قانونی موجود در صدور و تمدید پروانه‌های بهره‌برداری تا تکمیل فرآیند، درباره متقاضیانی که موفق به تکمیل فرآیند نشده‌اند نیز از دیگر تسهیلاتی است که به معدنکاران ارائه می‌شود.

فغفوری افزود: تمدید مهلت مجوزهای برداشت معتبر که دارنده مجوز به‌دلایل مذکور موفق به حمل سقف تناژ مجوز برداشت در مهلت مجوز برداشت نشده است و ارائه مهلت به بهره‌برداران معادن برای انجام تعهدات مربوط به رفع نواقص ایمنی و فنی نیز از دیگر فرصت‌هایی است که به معدنکاران ارائه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: انجام طرح بازرسی فنی و ارزیابی وضعیت ایمنی معادن منتخب آن استان و ابلاغ نتایج به بهره‌برداران معادن و همچنین اعتبار پروانه‌های اشتغال اعضای سازمان نظام مهندسی معدن که تا پایان سال جاری معتبر بوده‌اند از دیگر فرصت‌هایی است که به لحاظ جلوگیری از شیوع کرونا به معدنکاران داده می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول