اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

برگزاری مسابقه با موضوع شعار سال ۹۹ توسط بسیج رسانه گیلان

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان از برگزاری مسابقه با موضوع شعار سال ۹۹ توسط بسیج رسانه گیلان در دو مرحله خبر داد.

برگزاری مسابقه با موضوع شعار سال ۹۹ توسط بسیج رسانه گیلان

مهدی پارسا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت از برگزاری مسابقه با موضوع شعار سال خبر داد و اظهار کرد: اهمیت پرداختن به نام‌گذاری امسال توسط رهبر انقلاب موردتوجه ویژه سازمان بسیج رسانه گیلان است که در دو مرحله برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله نخست این مسابقه در زمینه‌های طراحی انیمیشن، موشن گرافی و پوستر برگزار خواهد شد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تولیدات خود را تا ۲۰ فروردین به شماره ۰۹۰۳۲۴۴۳۷۷۰ در فضای مجازی ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان  مرحله دوم این مسابقات را ویژه رسانه‌های استان دانست و تصریح کرد: مرحله دوم مسابقه تولیدات رسانه‌ای (شامل خبر، یادداشت، مقاله و گزارش) با موضوع جهش تولید خواهد بود که زمان آن متعاقباً اعلام می‌گردد.

پارسا با بیان اینکه داوری این مسابقات ۲۵ فروردین انجام و تقدیر از برگزیدگان پایان فروردین‌ماه صورت می‌گیرد، گفت: هدف از اجرای این مسابقه، استفاده از ظرفیت‌های اصحاب رسانه استان جهت تحقق شعار سال و ترغیب تولیدگران گیلان برای جهش تولید است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در تحقق شعار سال بیان کرد: رسانه‌ها با معرفی ظرفیت‌های اقتصادی موجود در استان می‌توانند ضمن شناساندن آن‌ها به جامعه، موجب افزایش انگیزه جامعه مولد گیلان شوند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول