اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

انجام ۲۸۰ بازدید نظارتی از اماکن گردشگری همدان

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: ۲۸۰ بازدید نظارتی از اماکن گردشگری و تاسیسات اقامتی استان همدان صورت گرفت.

انجام ۲۸۰ بازدید نظارتی از اماکن گردشگری همدان

علی خاکسار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: از ابتدای آغاز فعالیت ستاد مقابله با کرونا و کمیته رسیدگی به شکایات تاکنون بیش از ۲۸۰ مورد بازدید نظارتی توسط کارشناسان این اداره کل از هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بومگردی، سفره‌خانه، خانه مسافرهای دارای مجوز و غیرمجاز و دیگر مراکز اقامتی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تمام تاسیسات  اقامتی قبل از نوروز دوباره مورد بازدید قرار گرفتند و اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی همدان گفت: در ایام نوروز نیز یکبار تمام مراکز اقامتی مورد بازدید قرار گرفتند و نظر به تصمیم دادستان مبنی بر عدم پذیرش مسافر توسط مراکز اقامتی استان همه مراکز اقامتی بررسی شدند.

وی خاطرنشان کرد: همه مراکز اقامتی ضمن همکاری و هماهنگی لازم به منظور کمک به حفظ سلامتی شهروندان و هموطنان و جلوگیری از انتقال و انتشار کرونا و رفع ابهامات و چالش‌های ایجاد شده تا اطلاع ثانوی از پذیرش مهمان و مسافر خودداری کرده و فعالیتی نخواهند داشت.

خاکسار یادآور شد: تعدادی از هتل‌ها و مراکز اقامتی به دلیل مشکلات پیش آمده قبل از نوروز نسبت به تعطیلی و یا کاهش نیروهای خود اقدام کرده بودند.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول