فریدون حاتمی در گفتوگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به اینکه بهمنظور پیشگیری از ویروس کرونا، کاهش حضور کارکنان در محل کار و ضرورت پاسخگویی و ارائه خدمت امکان پاسخگویی در منزل (Home Agent) ایجادشده است، اظهار کرد: در زمانهای بحران که امکان مراجعه اپراتورها به مرکز پاسخگویی میسر نباشد، نیز میتوان با این قابلیت تعداد اپراتورهای پاسخگو را افزایش داد.
وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای ارائه خدمات هر چهبهتر و سریعتر به مشترکین خود اقدام به ارائه خدمات بهصورت غیرحضوری از طریق برقراری ارتباط تصویری به مدیران ارشد شرکت، تلفن ۱۲۱، سامانه پیامکی پیک ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱، پرداخت صورتحساب از طریق تماس با 1521 و اپلیکیشن همراه برق و...کرده است.
مدیر امور خدمات غیرحضوری شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی واگذاری انشعاب و خدمات پس از فروش، اعلام کارکرد کنتور، ثبت درخواست تست لوازم اندازهگیری، تغییر مکان داخلی انشعاب، جمعآوری انشعاب موقت و دائم، وصل مجدد انشعاب، اصلاح سرویس انشعاب، نصب مجدد انشعاب، تغییر نام اشتراک، اصلاح آدرس اشتراک، افزایش قدرت، کاهش قدرت، تفکیک انشعاب، قطع موقت، تغییر تعرفه، بررسی صورتحساب و صدور صورتحساب میاندوره و دریافت آخرین قبض برق از طریق پیامک را ازجمله خدمات ارائهشده بهصورت غیرحضوری توسط شرکت با تماس با سامانه شهاب (۱۲۱) دانست.
حاتمی گفت: مشترکان برای مشاهده آخرین بدهی قبض برق خود میتوانند شناسه قبض را به شماره ۱۰۰۰5۰۰۰۱۲۱ پیامک کنند.
وی ادامه داد: تمام مشترکین سطح استان میتوانند هرگونه گزارش از قبیل مشکلات شبکه برق، قطع روشنایی معابر، انشعابات غیرمجاز، عملکرد مأمورین و ... را به سامانه شبانهروزی پیک به شماره ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱ پیامک کنند.
انتهای پیام/