اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

روایت خدمات اجتماعی هیأت‌ها علیه کرونا از شبکه افق

معاون راهبردی جامعه ایمانی مشعر گفت: فصل دوم برنامه تلویزیونی «روایت هیأت» شبکه افق سیما بناست، به انعکاس خدمات اجتماعی این نهاد مذهبی و تبیین گزاره «هیأت تعطیل نیست» در ایام شیوع ویروس کرونا بپردازد.

روایت خدمات اجتماعی هیأت‌ها علیه کرونا از شبکه افق

حجت‌الاسلام علیرضا ربانی‌منش معاون راهبردی جامعه ایمانی مشعر و تهیه کننده برنامه تلویزیونی «روایت هیأت» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: فصل دوم این برنامه تلویزیونی بناست باتوجه به گسترده شدن فعالیت‌های هیأت‌ها بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور به انعکاس خدمات اجتماعی این نهاد مذهبی و تبیین گزاره «هیأت تعطیل نیست» بپردازد.

رویکردهای فصل دوم برنامه «روایت هیأت»

وی ادامه داد: رویکرد این برنامه، پرداختن به فعالیت‌های همبستگی اجتماعی و کمک به دیگران هیأت‌ها و همچنین توجه به معنویت جامعه با توجه به تعطیلی جلسات مذهبی است که با برنامه‌های مختلف معرفتی در این زمینه تلاش خواهیم کرد.

ربانی‌منش افزود: در حوزه خدمات اجتماعی، هیأت‌های کشور نشان دادند که در زمینه سلامت و خدمت‌رسانی به مردم پیش‌قدم هستند و می‌توانند کار را دوشادوش متولیان امر به پیش‌ببرند و برنامه‌های مذهبی و معنوی خود را نیز در این شرایط حساس، در قالب فضای مجازی برگزار کنند.

تهیه کننده برنامه تلویزیونی «روایت هیأت» گفت: این برنامه بناست به معرفی فعالیت‌های هیأت‌ها بپردازد اما باتوجه به همزمانی پخش برنامه با ماه‌های شعبان و رمضان، نه با رویکرد یک برنامه معنوی صرف اما به صورت ترکیبی به حوزه‌های معرفتی جامعه نیز وارد خواهیم شد.

روزهای پنجشنبه و جمعه موعد پخش «روایت هیأت» از شبکه افق

وی اضافه کرد: این برنامه تلویزیونی هر هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه یک ساعت قبل از اذان مغرب، از شبکه افق سیما با اجرای سیدمحمدجواد شرافت شاعر کشورمان پخش خواهد شد. در این برنامه کارشناسان، هنرمندان، سخنرانان، مداحان و جهادگران عرصه هیأت حضور پیدا خواهند کرد.

ربانی‌منش افزود: اولین قسمت این برنامه، فرداشب پنجشنبه ۷ فروردین‌ماه از شبکه افق با حضور حجت‌الاسلام دانایی مسئول قرارگاه مدافعان سلامت تهران و سعید سعادتی معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برروی آنتن خواهد رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول