اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تولید تعداد ۸۵ هزار عدد ماسک در ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران گفت: تولید تعداد ۸۵ هزار عدد ماسک، ۳ هزار و ۵۰۰ دست گان، ۵ هزار و ۵۰۰ دست لباس ایزوله بیمارستانی و همچنین گندزدایی و ضدعفونی مناطقی از استان انجام شد.

تولید تعداد ۸۵ هزار عدد ماسک در ستاد اجرایی فرمان امام در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری‌، ‌رضا هادیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مازندران امروز در جمع خبرنگاران، خدمات حمایتی و اقدامات پیشگیرانه در استان مازندران برای کنترل شیوع بیماری کووید۱۹ را برشمرد.

وی افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه با شرکت آرمان ماسک شهرستان کلاردشت، تأمین و تحویل پارچه نانو به این شرکت روزانه ۳۰ هزار عدد ماسک از استان مازندران به وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی تحویل می‌شود.

هادیان تصریح کرد: از تاریخ ۲۵ اسفند تاکنون قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مازندران با تأمین و تحویل پارچه نانو و مساعدت مالی به هفت مؤسسه اعم از ثمن‌ها، خیریه‌ها و گروه‌های جهادی همکار اقدام به تولید کردند.

این مسؤول اعلام کرد: تولید تعداد ۸۵ هزار عدد ماسک، ۳ هزار و ۵۰۰ دست گان، ۵ هزار و ۵۰۰ دست لباس ایزوله بیمارستانی و توزیع آن در مناطق درگیر بیماری و بیمارستان‌ها و حاشیه شهرها و همچنین گندزدایی و ضدعفونی مناطقی از استان انجام شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول