اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

توقف پروازها به عسلویه از چهار فرودگاه کشور

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پروازهای رفت و برگشت ساری، رشت، اصفهان و مشهد به عسلویه تا تاریخ 22 فروردین 99 متوقف شد.

توقف پروازها به عسلویه از چهار فرودگاه کشور

رضا جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، درباره توقف برخی پروازها به فرودگاه عسلویه اظهار داشت: به استناد مکاتبات سازمان هواپیمایی کشوری با سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس که در تاریخ 4 فروردین ماه 99 انجام شد و طبق تصمیمات گرفته شده ستاد مرکزی مقابله با کرونا، در صنعت نفت درباره پروازها به عسلویه، مقرر شد پروازهای رفت و برگشت ساری، رشت، اصفهان و مشهد به عسلویه و بالعکس تا تاریخ 22 فروردین 99 متوقف شود. 

وی ادامه داد: در این باره مکاتبات لازم با مدیران کل فرودگاه‌های استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، مازندران و گیلان انجام شد. 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: همچنین با شرکت‌های هواپیمایی که این پروازها را انجام می‌دهند مکاتبات انجام شد. 

به گزارش فارس، پس از شیوع بیماری کرونا و با درخواست ستاد مقابله با کرونا در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر این بیماری، از مردم خواسته شد، به هیچ عنوان سفر نروند و در خانه بمانند. پیش از این، دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی کشوری به فارس گفته بود، طبق برآورد ما با کاهش سفرهای هوایی، صنعت حمل و نقل هوایی کشور تا 15 فروردین 99 حدود 3 هزار میلیارد تومان خسارت خواهد دید. 

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول