اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فولاد خوزستان؛ ضعیف در حمله قوی در دفاع

عملکرد فولاد خوزستان در این فصل نشان می‌دهد که سرخ پوشان اهوازی در خط حمله دچار ضعف هستند و در خط دفاعی فصل موفقی را پشت سر گذاشته‌اند.

فولاد خوزستان؛ ضعیف در حمله قوی در دفاع

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، 21 هفته از رقابت‌های لیگ برتر جام خلیج فارس در سال 98 – 99 گذشت و در آستانه برگزاری هفته بیست و دوم، این رقابت‌های به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمد.

فولاد خوزستان از بین 3 نماینده خوزستانی این رقابت‌ها در بالاترین جایگاه قرار گرفته، جایگاهی که به خاطر تفاضل گل بیشتر نسبت به صنعت نفت آبادان حاصل شده است.

فولاد خوزستان با یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا و 33 امتیاز در جایگاه ششم جدول 16 تیمی لیگ برتر ایران قرار گرفته است؛ قرمز پوشان اهوازی در این فصل موفق به کسب 9 برد شده‌اند و در 6 بازی را نیز با نتیجه تساوی به پایان رسانده‌اند. فولادی‌ها همچنین در 5 بازی برابر پرسپولیس، صنعت نفت آبادان، سپاهان، ذوب آهن و تراکتورسازی تبریز متحمل شکست شدند.

فولادی‌ها در 9 بازی خانگی خود موفق به کسب 5 برد و 2 تساوی شدند و در دو بازی برابر صنعت نفت آبادان و پرسپولیس تهران با یک گل شکست خوردند؛ آنها در این 9 بازی موفق به زدن 7 گل شده‌اند تا میانگین گل زده در بازی‌های داخل خانه این تیم به کمتر از یک گل در هر بازی برسد.

آنها در این فصل 11 بازی بیرون از خانه انجام داده‌اند که در 4 بازی پیروز شدند و سهم آنها از 7 بازی دیگر 4 تساوی و 3 شکست بوده است.

امیرحسین باقرپور در دقیقه 95 هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر نخستین گل فولادی‌ها در این فصل را وارد دروازه استقلال تهران کرد و آخرین گل این فصل توسط آیاندا پاتوسی در دقیقه 63 هفته بیست و یکم در برابر شاهین شهرداری بوشهر به ثمر رسید.

ایوب والی و لوسیانو پریرا با 4 گل زده بهترین گلزنان فولاد در این فصل بودند؛ هرچند 2 گل پریرا در این فصل از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریفان شد. حسن بیت سعید با 3 گل، احمد عبدالله زاده و آیاندا پاتوسی با 2 گل، امین قاسمی نژاد و امیرحسین باقرپور هر کدام با یک گل، 17 گل از 18 گل فولادی‌ها در این فصل را به ثمر رساندند و یک گل نیز با گل به خودی مدافع پدیده وارد دروازه تیم مشهدی شد.

فولاد خوزستان با 18 گل زده از نظر تعداد گل‌های به ثمر رسیده در جایگاه یازدهم جدول و کنار ذوب آهن اصفهان قرار دارد؛ البته آنها در گل‌های خورده آمار به مراتب بهتری دارند و با 12 گل خورده پس از پرسپولیس بهترین تیم دفاعی لیگ برتر محسوب می‌شوند.

قرمزپوشان اهواز با 6 تساوی پس از پرسپولیس، تراکتور و پدیده در کنار استقلال تهران کمترین بازی با نتیجه تساوی را رقم زده‌اند؛ شاگردان نکونام از نظر تعداد بیشترین برد و کمترین باخت در جایگاه پنجم جدول قرار دارند.

فولادی‌ها در این فصل موفق به کسب 17 امتیاز از بازی‌های خانگی و 16 امتیاز از بازی‌های خارج از خانه شدند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول