اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

از تولید ۴۰۰۰ ماسک تا البسه بیمارستانی توسط خیران سمنانی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از تولید چهار هزار عدد ماسک و ۲۵۰ دست البسه بیمارستانی به همت اعضای خانه داوطلب فاطمه‌‌الزهرا (س) سمنان برای مقابله با کرونا خبر داد.

از تولید ۴۰۰۰ ماسک تا البسه بیمارستانی توسط خیران سمنانی

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از فعالیت مؤثر و انسان‌دوستانه داوطلبان و خیران هلال احمر استان سمنان برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

وی گفت: در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و گسترش آن در استان سمنان و لزوم پیشگیری و کنترل بیماری، داوطلبان جمعیت هلال احمر استان، همانند حوادث گذشته در کنار مردم استان قرار گرفته‌اند و به روش‌های مختلف در حال انجام اقدامات پیشگیرانه در جهت مبارزه با کرونا هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان افزود: خانه داوطلب فاطمه الزهرای (س) سمنان با تولید بیش از چهار هزار عدد ماسک و ۲۵۰ دست البسه بیمارستانی برای بیماران کرونایی با حضور روزانه ۱۵ نفر از داوطلبان در این اقدام خداپسندانه پیش‌قدم شده است.

محمدخانی تصریح کرد: از دیگر اقدامات داوطلبان این مرکز، آماده‌سازی دو هزار و ۵۰۰ محلول ضدعفونی دست و سطوح و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند در جهت پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا است.

 وی ادامه داد: برپایی پست‌های غربالگری و تب‌سنجی و همچنین ارائه آموزش‌های لازم و توصیه‌های ایمنی در شبکه‌های مجازی در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا، ازجمله اقدامات پیشگیرانه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان در این ایام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان خاطرنشان کرد: امیدواریم با هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی و داوطلبان و خیران این استان و همچنین مسؤولیت‌پذیری همه آحاد جامعه و مشارکت متعهدانه همه اقشار، بتوانیم گامی شایسته در جهت پیشگیری و شکست ویروس کرونا برداریم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول