اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

مدیریت جهادی در دل کرونا

ابرازه که از مدیران قمی و فعال در وزارت بهداشت بوده و البته همچنان در قم سکونت دارد در طول یک ماه و اندی فعالیت در شهرش لباس جهاد بر تن کرد و توانست به زعم کارشناسان کارنامه ای موفق در دوران کوتاه خدمت در شهر کریمه اهل بیت(س) از خود به یادگار بگذارد.

مدیریت جهادی در دل کرونا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پس از اعلام رسمی شناسایی دو مورد بیمار مبتلا به کرونا ویروس در استان قم در سی ام بهمن ماه، زنگ خطر شیوع این بیماری در کشور به صدا درآمد و در استان قم نیز موج نخست شیوع این بیماری به سرعت به راه افتاد.

در همان روزهای نخست شیوع بیماری محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم که سکان دار بهداشت و درمان استان به شمار می رود، به سبب حضوردر بیمارستان‌های محل نگهداری بیماران مبتلا به کرونا، خود گرفتار این بیماری شد و به قرنطینه خانگی رفت.

در این روزهای سخت و بحرانی دکتر علی ابرازه نامی ناآشنا در قم با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان قائم مقام دکتر قدیر معرفی شد و مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و هدایت خط مقدم در مقابله با شیوع ویروس کرونا در حوزه بهداشت و درمان را بر عهده گرفت.

اما امروز و با گذشته بیش از یک ماه از زمان حضور دکتر ابرازه، این نام برای قمی‌ها به نامی آشنا تبدیل شده است و کمتر شهروندی است که نام او را نشنیده و تلاش شبانه روزی وی و همکارانش در دانشگاه علوم پزشکی و همه نهادهای زیرمجموعه این دانشگاه را ندیده باشد.

ابرازه که از مدیران قمی و فعال در وزارت بهداشت بوده و البته همچنان در قم سکونت دارد در طول یک ماه و اندی فعالیت در شهرش لباس جهاد بر تن کرد و توانست به زعم کارشناسان کارنامه ای موفق در دوران کوتاه خدمت در شهر کریمه اهل بیت(س) از خود به یادگار بگذارد.

این مدیر جهادگر در حالی که در این ایام بر اثر حادثه تلخ در مجتمع سحر، خواهر زاده خود را از دست داد حتی برای یک روز نیز محل خدمت را ترک نکرد.

 

در دوران تصدی مسؤولیت دکتر ابرازه میزان بستری بیماران مبتلا به کرونا ویروس و دیگر بیماری های حاد تنفسی از مرز هزار نفر گذشت و با برنامه ریزی و مدیریت صحیح تمام این بیماران در 5 بیمارستان قم بستری شدند و امروز که او در حال خداحافظی با خدمت در شهر خود است با تلاش های مدیریتی و درمانی صورت گرفته تعداد بیماران بستری به کمتر از 500 نفره رسیده است.

اخذ اعتبار قابل توجه و تلاش جدی برای ورود بیمارستان امیرالمومنین به چرخه بهداشت و درمان قم، برگزاری جلسات مدیریت بحران حتی تا پاسی از شب، حضور فعال در جلسات مدیریتی استان، تلاش برای جذب اعتبارات و معوقات کادر درمان، بهره مندی از ظرفیت خیرین در تامین نیازها و پرکردن خلاءهای اعتباری و... تنها گوشه ای از کارنامه موفق این مدیر توانمند در دوران کوتاه خدمت در شهر قم است و قطعا تلاش جهادی این مدیر و همه مدافعان سلامت نزد درگاه ایزدمنان ماجور خواهد بود.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول