اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی و غذایی توسط فعالان دینی و قرآنی سوادکوه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به اینکه مقابله با کرونا در راستای آموزه‌های دینی است از تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی و غذایی توسط فعالان دینی و قرآنی سوادکوه خبر داد.

تهیه و توزیع ملزومات بهداشتی و غذایی توسط فعالان دینی و قرآنی سوادکوه

حجت‌الاسلام مهدی صداقتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با تبریک سال نو و سال جهش تولید و با اشاره به فعالیت‌های فعالان دینی، قرآنی، مبلغان و مبلغات در مقابله با کرونا، گفت: فعالان دینی، قرآنی، مبلغان و مبلغات برای مقابله با ویروس کرونا، حضور چشمگیر و اثر‌گذاری داشتند که این اقدامات خداپسندانه در راستای آموزه‌های دینی و قرآنی در کمک به همنوع و برادر و خواهر دینی است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی به برگزاری جلسه هماهنگی با شورای هیأت‌های مذهبی، روحانیون مستقر و مراکز قرآنی برای مقابله با کرونا خبر داد و افزود: حدود ۷۰۰ ماسک، ۲۰۰ جفت دستکش، ۷۵ بسته بهداشتی، ۲۵۰ بسته غذایی و میوه توسط فعالان دینی و قرآنی مرتبط با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: ۵ مبلغ فعال در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برای فعالیت‌های فرهنگی، دینی و کفن و دفن اموات فعالیت می‌کنند و فعالان دینی و قرآنی برای ضد‌عفونی معابر و کوچه‌ها و تهیه ملزومات بهداشتی مشارکت پررنگی داشتند و همکاری تنگاتنگی با بسیج و ستاد مقابله با کرونای شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی دارند.

 

صداقتی از تولید محتوای آموزشی و پیشگیری از ویروس کرونا و نشر در فضای مجازی برای ۶ مرحله خبر داد و اظهار کرد: مشارکت در اهدای هدایا در طرح کتاب‌خوانی که با ارائه پی‌دی‌اف رایگان ۲۰ کتاب با موضوع دعا، آزمایش، بلا، سواد رسانه‌ای، انقلاب اسلامی و شهدا به صورت مجازی نیز بخشی از فعالیت‌های فرهنگی دیگر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در این ایام است.

 

انتهای پیام/86015/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول