اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

سال «جهش تولید» ظرفیت مناسبی برای رونق بخش کشاورزی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: سال «جهش تولید» ظرفیت مناسبی برای رونق بخش کشاورزی در استان است که باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

سال «جهش تولید» ظرفیت مناسبی برای رونق بخش کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، خالد جعفری پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان در سنندج اظهار کرد: اگر امروز در سازمان جهاد کشاورزی استان موفقیتی بدست آورده در سایه کار تیمی و همدلی و همفکری بین مجموعه بوده است.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان خاطرنشان کرد: شرایط اقتصادی امروز در ایران به دلیل تحریم‌ها و مسائل مختلف، عادی نیست و برای عبور موفق از این وضعیت نیازمند کار جهادی هستیم اگرچه با وجود این مشکلات، توفیقاتی نیز بدست آورده‌ایم.

رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: مدیریت و کار در شرایط ویژه، سخت است که امروزه، تامین نهاده‌ها، تامین اعتبار برای خرید و تامین کود، وضعیت تسهیلات بانکی و غیره همه شرایط ویژه دارند.

جعفری خاطرنشان کرد: افزایش قیمت دلار روی مسائل مختلف از جمله دست‌درازی به زمین و غیره را به دنبال داشت به همین منظور تمام توان خود را برای مقابله با این موضوعات بکار گرفتیم.

وی تشکیل اتاق فکر برای پیشبرد اهداف را از مهم‌ترین دلایل موفقیت با وجود مشکلات دانست و گفت: کار در سال جاری به مراتب سخت‌تر خواهد بود چرا که اکنون کرونا همه را درگیر کرده است.

معاون امور اقتصادی استاندار کردستان تصریح کرد: ویروس کرونا روی اقتصاد و فعالیت‌های اقتصادی کشورهای مختلف جهان تاثیرات منفی زیادی داشته است.

جعفری گفت: امیدواریم در سالی که با عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده بهترین عملکرد در بخش تولید محصولات کشاورزی داشته باشیم و از این فرصت برای رونق هرچه بیشتر استفاده کنیم.

وی افزود: مجموعه جهاد کشاورزی را به عنوان مطمئن‌ترین و جاافتاده‌ترین مجموعه‌ها در زمینه فعالیت اقتصادی استان مورد توجه قرار می‌دهیم.

معاون اقتصادی استاندار کردستان عنوان کرد: سازمان و تشکیلاتی سازمان‌یافته مانند جهاد کشاورزی در کردستان نداریم، این سازمان را به الگوی خاص برای استانداری تبدیل خواهیم کرد تا بتوانیم با شبکه‌سازی مناسب زمینه را برای پیشبرد اهداف جلو ببریم.

وی گفت: انتظار تلاش بیشتری از مجموعه داریم و باید کارنامه سال 99 سازمان جهاد کشاورزی کردستان موفق‌تر از کارنامه آن در سال 98 باشد.

معاون اموراقتصادی استاندار کردستان خواستار همکاری تمام مجموعه با رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی شد و افزود: باید با تلاش و عزم جهادی تحولات و حرکات بزرگی در بخش کشاورزی در استان باشیم.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول