اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ثبت‌نام 46 سوادکوهی در مرحله نخست اجرای طرح اقدام ملی مسکن

رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به ثبت‌نام 46 نفر در مرحله اول اجرای طرح اقدام ملی مسکن در سوادکوه از پیگیری اجرای این طرح در زیراب خبر داد.

ثبت‌نام 46 سوادکوهی در مرحله نخست اجرای طرح اقدام ملی مسکن

سیراله جعفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه برای اجرایی‌شدن طرح اقدام ملی مسکن در شهر زیراب، زمین مناسب وجود ندارد، گفت: پیگیری برای مرحله بعدی اجرایی‌شدن طرح اقدام ملی مسکن در شهر زیراب سوادکوه در حال انجام است.

رئیس اداره راه و شهرسازی سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با بیان اینکه زمین‌های دولتی محدوده شهرها برای مقاصد اجتماعی و کلان مورد استفاده قرار می‌گیرد از جمله اینکه برای احداث فعالیت‌های عمومی با جمع سایر شرایط قابل واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی و شهرداری است که با نظر مساعد راه و شهرسازی اجرایی می‌شود، افزود: ما در راستای تعامل و اجرای طرح اقدام ملی مسکن به شهرداری‌ها نامه زدیم تا زمین‌های دولتی و ملی حوزه مسؤولیت خود را به ما اعلام کنند.

وی از پیگیری دریافت زمین مناسب ملی در شهر زیراب در چند‌لا و کنیج‌کلا خبر داد و خاطرنشان کرد: به دلیل وجود درختان انبوه و جنگل امکان تحویل زمین مورد نظر در این دو منطقه نبود.

جعفری اظهار کرد: پیگیر دریافت زمین برای اجرایی‌شدن طرح اقدام ملی مسکن در زیراب سوادکوه هستیم و برای مرحله اول اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی تعداد 46 نفر شامل 26 نفر در سوادکوه و 20 نفر در سوادکوه‌شمالی ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/86015/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول