اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

تقسیم‌کار هیأت‌ها برای مبارزه با کرونا/ ۳ قرارگاه محور شدند

جلسه هم‌افزایی میان سه قرارگاه جهادی امام‌رضا(ع)، ستاد مردمی مبارزه با کرونا و جهادگران سلامت حضرت نرجس خاتون(س) برگزار و در این جلسه برای ارائه خدمات در استان تهران میان هیأتی‌ها تقسیم کار شد.

تقسیم‌کار هیأت‌ها برای مبارزه با کرونا/ ۳ قرارگاه محور شدند

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، هیأت‌های مذهبی بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی جلسات مذهبی به دنبال ارائه خدمات اجتماعی به مردم و مبارزه با این ویروس منحوس هستند که در این زمینه، قرارگاه‌هایی در سطح شهر تشکیل شد.

براساس این گزارش، این هیأتی‌ها در حوزه‌های ضدعفونی معابر و سطوح عمومی، ارائه بسته‌های اقلام بهداشتی، تولید ماسک و لباس مخصوص پرستاران و پزشکان و ... وارد عمل شدند اما بعد از گذشت زمانی به این نتیجه رسیدند برای بهبود عملکرد و افزایش کیفیت خدمات نیازمند هم‌افزایی برای مدیریت منابع و نیروی انسانی هستند.

در این راستا جلسه هم‌افزایی میان سه قرارگاه جهادی شامل قرارگاه جهادی امام‌رضا(ع)، قرارگاه ستاد مردمی مبارزه با کرونا و قرارگاه جهادگران سلامت حضرت نرجس خاتون(س) برگزار و در این جلسه مقرر شد، رهبری تمام تولیدات هیأت‌ها از قبیل ماسک، گان و شیلد پرستاری توسط قرارگاه جهادی امام رضا(ع) انجام شود و تمام امور مربوط به ورود به بیمارستان‌ها نیز توسط قرارگاه جهادگران سلامت حضرت نرجس خاتون(س) انجام پذیرد.

همچنین ضدعفونی معابر، سطوح عمومی، پمپ بنزین‌ها و منازل بیماران کرونایی نیز به قرارگاه ستاد مردمی مبارزه با کرونا واگذار شد.

فیلمی از این جلسه هم‌افزایی رادر ادامه مشاهده کنید:

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول