اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انجام رزمایش دفاع بیولوژیک با حضور 3400 نفر روز نیرو در مازندران

فرمانده عملیاتی لشکر 25 کربلای مازندران از فعالیت گردان امام حسین(ع) و لشکر عملیاتی ۲۵ با همکاری سپاه کربلا در رزمایش دفاع زیستی در ساری خبر داد و گفت: در این رزمایش نیروها به میزان ۳ هزار و ۴۰۰ نفر روز فعالیت داشته و ۱۷۱ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای رفع آلودگی استفاده شده است.

انجام رزمایش دفاع بیولوژیک با حضور 3400 نفر روز نیرو در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سردار احمد برسلانی در رزمایش رزمایش دفاع زیستی در محورهای ورودی مازندران، اظهار کرد: از زمان ورود ویروس منحوس کرونا به مازندران اقدامات عملیاتی در سپاه کربلای استان انجام شده است.

وی تصریح کرد: گردان‌های امام حسین لشکر عملیاتی 25 کربلا در 22 شهرستان فعالیت‌های خودشان را با بسیجیان آغاز کردند که برنامه‌ریزی برای رفع آلودگی در دستور کار گرفته است.

فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلای مازندران یادآور شد: تهیه و توزیع ماسک و حضور در مراکز درمانی و خدماتی برای کمک به کادر درمانی از دیگر اقدامات این مجموعه در سطح استان بوده است.

 

وی با اعلام اینکه نیروهای این مجموعه در آرمستان‌های استان برای کمک به کفن و دفن اموات هم مشارکت داشتند، گفت: در بخش جنگ نوین حضور در ۱۴ شهرستان و برنامه‌ریزی برای محلول پاشی مناطق مشخص شده از دیگر اقدامات این مجموعه بوده است.

 

برسلانی در ارتباط با رزمایش سراسری امروز، گفت: نیروهای ما در نقاط مهم و حساس مرکز استان مازندران حضور یافته و اقدام به پاکسازی، پارک‌ها، ترمینال و مکان‌های پرددد شهر کردند.

وی اضافه کرد: برای بررسی وضعیت سلامت مسافران ایستگاهی در ورودی شهر ساری برای تب سنجی در نظر گرفته شد، محلول پاشی خودروها از دیگر اقدامات انجام شده توسط این لشکر بوده است.

 

فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلای مازندران از فعالیت  گردان امام حسین(ع) و لشکر عملیاتی ۲۵ با همکاری سپاه کربلا در رزمایش زیستی در ساری خبر داد و گفت:  در این رزمایش نیروها به میزان ۳ هزار و ۴۰۰ نفر روز فعالیت داشته و ۱۷۱ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده برای رفع آلودگی استفاده شده است.

 

وی با بیان اینکه ۲ هزار ۵۰۰ ماسک بین مردم استان امروز توزیع شده است، در ارتباط تداوم این رزمایش در روزهای آینده، افزود: با توجه به اینکه برنامه داریم از ظرفیت یگان‌های نیروی زمینی هم استفاده شود این برنامه‌ها تا رسیدن به آرامش کامل تداوم دارد.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول