اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

آذرنیا: نماینده‌ ویژه باشگاه پیگیر پرونده شیمبا است/ آغاز مسابقات را یک‌ماه قبل اطلاع دهند

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: درخواست‌مان این است که باشگاه‌ها را یک ماه پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر آگاه کنند.

آذرنیا: نماینده‌ ویژه باشگاه پیگیر پرونده شیمبا است/ آغاز مسابقات را یک‌ماه قبل اطلاع دهند

حسن آذرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص محرومیت باشگاه ماشین‌سازی به خاطر پرونده فرناندو دخسوس اظهار داشت: این بازیکن سه سال قبل برای ما بازی می‌‌کرده، اما سه ماه قبل این پرونده به جریان افتاد و ما بر این اساس توافقنامه‌ای نوشتیم که پول او را پرداخت کنیم، اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و اینکه کارها و امورات از روال عادی در تمام کشورها شامل کشور ما و همچنین کشور سوئیس که مقر فیفا در آنجا قرار دارد، خارج شده، هنوز جوابی از سوی فیفا دریافت نکردیم.

آذرنیا ادامه داد: در این پرونده مشکلی نداریم، ما نامه را به فیفا ارسال کردیم و فکر می‌کنم طی چند روز آینده نامه فیفا به فدراسیون فوتبال ایران می‌رسد و این محرومیتی که اعلام شده، به خاطر همین تأخیر در اموراتی است که تحت تأثیر شیوع کرونا قرار گرفته است. مسئله این پرونده کاملاً حل شده است و هیچ مشکلی نداریم. 

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در خصوص جزئیات پرونده دخسوس عنوان کرد: این پرونده از سه ماه پیش به جریان افتاده، ما قرار شد طی توافقنامه‌ای که هم دخسوس و هم مدیر برنامه‌ای امضا کرده‌اند، 120 هزار دلار را در سه قسط دو ماه به دو ماه به این بازیکن پرداخت کنیم، اما در ماه گذشته کل پول او را تسویه کردیم و نامه توافق بین دو طرف را به فیفا فرستادیم و فیفا هم آن را قطعا منعکس می‌کند و این محرومیت برداشته می‌شود.

آذرنیا در خصوص پرونده طلب لوسانیو پریرا از ماشین‌سازی تصریح کرد: کارهای پرونده شیمبا هم در جریان است. مالک محترم باشگاه جناب زنوزی یک نماینده برای حل و فصل این پرونده تعیین کرده و مشکل این بازیکن هم حل می‌شود. محرومیت ما برای پرونده شیمبا سه پنجره بود اما این محرومیت تا زمانی است که پول او پرداخت شود. یک پنجره در نیم‌فصل زمستانی بود که آن را پشت سر گذاشتیم، دو پنجره دیگر مانده و با توجه به حساسیتی که زنوزی روی این مسئله دارد، این موضوع هم در شرف توافق و حل شدن است. اراده مالکیت باشگاه این است که این موضوع حتماً حل شود و نماینده ویژه‌ای که او انتخاب کرده، پیگیر امورات این پرونده هست. ان‌شاءالله این مشکل برای تابستان حل می‌شود و ماشین‌سازی می‌تواند در فصل نقل و انتقالات تابستانی، با لغو محرومیت، خودش را تقویت کند. 

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی در مورد تاریخ ازسرگیری تمرینات اظهار داشت: واقعیت این است که ما پیش از عید قصد داشتیم تمرینات را از پنجم فروردین شروع کنیم، اما موضوع قرنطینه پیش آمد و با توجه به اینکه کلیه استان‌های و شهرهای کشور درگیر این مسئله هستند، ما هم برنامه خودمان را طبق اطلاعیه‌های ستاد مبارزه با کرونا پیش می‌بریم. بازیکنان ما در حال حاضر از کادرفنی برنامه روزانه می‌گیرند و تمریناتشان را انفرادی انجام می‌دهند و از طریق مربیان کنترل می‌شوند. برای شروع تمرینات منتظر اطلاعیه ستاد مبارزه با کرونا هستیم.

آذرنیا ادامه داد: ما تمرینات‌مان را از 22 اسفند تعطیل کرده‌ایم و چون بازیکنان تحت کنترل نیستند، درخواست داریم که زمان شروع مسابقات به گونه‌ای باشد که حداقل یک ماه پیش از آن، باشگاه‌ها را از این زمان آگاه کند، نه اینکه به صورت ناگهانی بگویند مثلاً هفته آینده مسابقات شروع می‌شوند، این کار به ضرر ما و باشگاه‌هایی است که سرمایه‌گذاری کرده‌اند. برای همین درخواست داریم که حدود یک ماه پیش از آغاز مسابقات به ما اطلاع بدهند که خدای ناکرده بازیکنی به علت عدم آمادگی دچار مصدومیت نشود. معتقدم این خواسته تمام تیم‌های فوتبال کشور است تا همه از بلاتکلیفی دربیایند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول