اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

تولید ۱۰ هزار عدد کیسه پارچه‌ای خرید نان در پالایشگاه شازند

مدیرر‌وابط عمومی پالایشگاه شازند از تولید ۱۰ هزار عدد کیسه پارچه‌ای خرید نان به منظور حذف پلاستیک و کاهش آلودگی محیط زیست خبر داد.

تولید  ۱۰ هزار عدد کیسه پارچه‌ای خرید نان در پالایشگاه شازند

شعبان فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و در شرایطی که با شیوع ویروس کرونا سلامت شهروندان به‌شدت در مخاطره قرارگرفته است، درحرکتی ارزنده اقدام به تهیه و توزیع کیسه‌های پارچه‌ای خرید نان کرد.

وی تصریح کرد: این کیسه‌های پارچه‌ای شهروندان را از استفاده از کیسه‌های پلاستیکی و نایلونی رهایی بخشیده و موجب رعایت بیشتر بهداشت محیط خواهد شد.
فرجی گفت: مهم‌ترین نکته در مورد این کیسه‌ها، تولید در کارگاه‌های مشاغل خانگی شهرستان شازند است که این مهم زمینه افزایش بهره‌وری و اشتغال‌زائی در شهرستان را نیز فراهم کرده است.
به گفته وی پالایشگاه امام خمینی(ره) در گام اول ۱۰ هزار عدد کیسه تهیه و در سطح شهرستان شازند توزیع کرد که می‌تواند  در راستای فرهنگ‌سازی سلامت محیط‌زیست مؤثر باشد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول