اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هوای روزهای آینده استان مناسب خانه نشینی است/ آسمان بی قرار بارش باران است

طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، احتمال بارش 50 تا 70 میلیمتری باران در کرمانشاه وجود دارد و شرایط جوی استان تا 12 فرودین متاثر از فعالیت سامانه‌های بارشی است.

هوای روزهای آینده استان مناسب خانه نشینی است/ آسمان بی قرار بارش باران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه و بر اساس اطلاعات سازمان هواشناسی استان، از بعد از ظهر امروز آسمان کرمانشاه در بعضی ساعات شاهد رگبار باران، وزش باد نسبتاً شدید و رعد و برق با احتمال رگبار و تگرگ پیش بینی شده است.

زمان فعالیت این سامانه بارشی بعداز ظهر امروز (6 فروردین) و اوج فعالیت آن طی روزهای پنجشنبه (7 فروردین) و شنبه (9 فروردین) است. بر این اساس احتمال آبگرفتگی معابر عمومی، ایجاد روان آب و برخورد صاعقه در برخی از مناطق پیش بینی می‌شود.

زمان پایان این سامانه بارشی، سه شنبه (12 فرودین) پیش بینی شده و احتمالاً شاهد بارش 50 تا 70 میلیمتری باران در سراسر استان باشیم.

بنابر اطلاعات واصله، از بعداز ظهر امروز تا سه شنبه هفته آینده (12 فروردین) گذر متناوب امواج سامانه‌ای بارشی از جو منطقه، در بعضی ساعات سبب بارندگی (در مناطق کوهستانی و سردسیر گاهی به شکل رگبار پراکنده برف)، همراه با وزش بادگاهی نسبتاً شدید، رعد و برق و کاهش دمای هوا در سطح استان خواهد شد.

همچنین شرایط ناپایدار که طی روزهای پنجشنبه (7 فروردین) و جمعه شب تا شنبه (بویژه در منطقه اورامانات و نواحی غربی استان) نمود بیشتری خواهد داشت؛ علاوه بر آبگرفتگی معابر عمومی، سبب جاری شدن رواناب و در برخی نقاط رگبار تگرگ نیز می‌گردد.

لذا پیشنهاد می‌گردد که همشهریان عزیز این ایام را در منزل به سر ببرند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول