اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

وضعیت کلی «کرونا» در شهرستان دنا/توصیه‌های مسوول بهداشت و درمان+فیلم

مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا وضعیت کلی ویروس کرونا در شهرستان دنا را تشریح کرد.

وضعیت کلی «کرونا» در شهرستان دنا/توصیه‌های مسوول بهداشت و درمان+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی‌سخت، با این حجم از اطلاع رسانی از طریق رسانه ملی وخبرگزاری‌ها و سایت‌ها و سایر رسانه‌ها در مورد شیوع ویروس کرونا و تأکید بر ماندن مردم  در خانه ولی متاسفانه هنوز عده‌ای با بی‌توجهی کامل به این  موضوع و دست کم گرفتن ویروس کرونا هنوز مثل گذشته به رفت و آمد معمول همیشگی و مسافرت پرداخته و به صورت دسته جمعی به دل طبیعت می‌زنند که نه سلامتی خودشان مهم است نه دیگران و تاوان این گونه سهل‌انگاری را دیگران باید بپردازند.

 

 

به گزارش فارس ایستگاه بازرسی و غربالگری ورودی شهر سیسخت متشکل از شبکه بهداشت و درمان، شهرداری، هلال‌احمر، سپاه پاسداران، نیروهای مردمی و نیروی انتظامی به صورت 24 ساعته در حال غربالگری و کنترل ورود و خروج مسافران و مردم شهر سی‌سخت و روستاهای اطراف هستند که تاکنون به نحو احسن کار خود را انجام داده‌اند.

در همین راستا به سراغ پریسایی مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا رفتیم و از زبان اوی وضعیت کلی و آمار واقعی شهرستان دنا را در این خصوص جویا شدیم.

پریسایی مدیر شبکه بهداشت و درمان دنا در گفت‌وگو با فارس، ضمن تقدیر و تشکر از مردم شهر سی‌سخت که به مسافرت رفتن «نه» گفتند و در خانه ماندند گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا 2 راه حل داشتیم یکی برپایی ایستگاه غربالگری و یکی هم تاکید بر ماندن در خانه که در ایستگاه غربالگری پل کتا و ورودی شهر سی‌سخت طبق مصوبه جدید دولت از ورود تمامی پلاک‌های غیر بومی به استان و شهر سی‌سخت جلوگیری می‌کنند.

وی عنوان کرد: در سطح شهرستان دنا تا کنون 5 مورد ابتلا به کرونا مثبت داریم که با قرنطینه کردن آنها در شرایطی بسیار مطلوب نسبت به درمان آنها هستیم و خوشبختانه حال عمومی آنها خیلی خوب است و حدود 40 نفر آمار مشکوکی در سطح شهرستان داشتیم که جواب نهایی آزمایشات آنها رسید و خوشبختانه همگی منفی بودند.

پریسایی در ادامه گفت: اگر مردم از مسافرت‌ها، رفت و آمدهای بی‌مورد و سفرهای درون شهری پرهیز کنند و در خانه بمانند به امید خدا می توانیم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد قطع زنجیره این ویروس مرگبار باشیم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول