اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

الحشد الشعبی از نقشه جدید آمریکا برای حمله به مواضع نظامی عراق پرده برداشت

کتائب حزب‌الله از شاخه‌های سازمان الحشد الشعبی از یک نقشه جدید آمریکا برای حمله به مواضع نظامی عراق پرده برداشت و اعلام کرد در صورتی که این نقشه عملی شود با حمله به همه تأسیسات اقتصادی و نظامی آمریکا تلافی خواهد شد.

الحشد الشعبی از نقشه جدید آمریکا برای حمله به مواضع نظامی عراق پرده برداشت

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، کتائب حزب الله عراق از نقشه آمریکا برای انجام یک عملیات کماندویی علیه مواضعی نظامی در عراق خبر داد و درباره پیامدهای این اقدام آمریکا که به گفته این گروه، ارکان کشور عراق را به خطر انداخته و بر صلح مدنی آن تاثیرگذار است، هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری المعلومه، در بیانیه کتائب حزب الله آمده است: «در شرایط دشوار کنونی عراق که همه توانمندی‌ها برای مقابله با خطر کرونا بسیج شده است که شخص تروریست ترامپ و دولت جنایتکار آن متهم به گسترش این ویروس است و در شرایطی که جریان‌های مردمی و گروه‌های مقاومت سرگرم حمایت از تلاش‌های دولت و تقویت آن در این زمینه هستند، تحرکات مشکوک نیروهای آمریکایی و مزدوران آن را زیر نظر گرفته‌ایم که از این شرایط برای دستیابی به اهداف مشکوک خود و اجرای برنامه‌هایی بهره برداری می‌کنند که از مدت‌ها قبل درصدد دستیابی به آن بودند».

کتائب افزود: «در روزهای گذشته شاهد بالا گرفتن موج هجمه‌های روانی رسانه‌های آمریکایی به منظور مقدمه سازی یک نقشه آمریکا در عراق بوده‌ایم. بر اساس این نقشه آمریکا نخست یک عملیات کماندویی توسط نیروهای خود علیه مواضعی متعلق به سازمان‌های امنیتی الحشد الشعبی و مقاومت اسلامی انجام می‌دهد و به دنبال آن نیروهای زمینی و جنگنده‌های خود را وارد عمل می‌کند و در این عملیات نیرویی از دستگاه نظامی و همچنین دستگاه امنیتی عراق با آمریکایی‌ها شریک خواهند بود».

کتائب حزب الله  تاکید کرد: «نقشه آمریکا ارکان کشور  عراق و صلح داخلی آن را تهدید خواهد کرد و به دلیل جدیت خطرات و پیامدهای این طرح با آن برخورد جدی خواهیم کرد».

به گفته کتائب حزب الله، در شرایطی که عراق با بحران فوق العاده‌ای به دلیل شیوع ویروس کرونا روبه رو است این اقدام آمریکا و پیامدهای خطیر آن اوضاع را وخیم‌تر خواهد کرد و یک فاجعه انسانی و اجتماعی به بار خواهد آورد که قابل کنترل نخواهد بود.

کتائب حزب الله گفت: «اقدام دشمن اشغالگر آمریکایی ما را در برابر گزینه‌های زیادی قرار داده است و ما را مجبور خواهد کرد که در معادله رویارویی با آن مراحل بسیاری را پشت سر گذاشته و با قدرت به همه تاسیسات نظامی ، امنیتی و اقتصادی آن بلا استثنا پاسخ دهیم و مواضعی را که برای حمله آنجا نقشه کشیده‌اند به گورستان آنها تبدیل خواهیم کرد به نحوی که مایه ننگ آنها و همدستانشان شود».

الکتائب به هر طرف عراقی که با آمریکا در اجرای این نقشه توطئه آمیز همکاری کند، هشدار داد و گفت:« با آن طرف عراقی هم مثل دشمن برخورد خواهد شد به گونه‌ای که خیانت و جنایت آن هرگز قابل عفو نخواهد بود  و در همه سطوح قومی، قانونی مجازات سنگینی خواهند شد».

این گروه الحشد الشعبی بر ضرورت آمادگی برادران مجاهد و وطن دوست از اعضای گروه‌ها و جریان‌های مردمی با نفرات و تجهیزات خود برای مقابله با شرارت دشمن و مقابله با هر حماقتی که احتمالا همدست آن می‌شوند و می‌خواهند عراق را به سمت آن شرارت سوق دهند تاکید کرد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول