اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

عیدی هتل‌داران مازندران به درمان بیماران کرونایی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران ، از کمک نقدی هتل‌داران و صاحبان تاسیسات گردشگری به درمان بیماران کرونایی خبرداد.

عیدی  هتل‌داران مازندران به درمان بیماران کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، شرایط گردشگری در استان مازندران به گونه‌ای است که در همه ایام مسافران بسیاری وارد این استان سرسبز می‌شوند اما تنها در برخی ایام ازجمله نوروز و تابستان با هتل‌های استان آشتی هستند و در سایر ایام این‌گونه که هتل‌ها و اماکن مهمان‌پذیر سایر استان‌ها پر از گردشگر است، نیست.

از زمانی که بحث شیوع ویروس کرونا مطرح شد تاسیسات گردشگری استان باوجود اینکه پیک مسافرانش در این ایام است و باتوجه به شرایط سخت اقتصادی نشان دادند اولویت نخست‌شان سلامت مردم است.

در این ایام شاهد همکاری خوب تاسیسات گردشگری بودیم که با همراهی خوب سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری  براساس مصوبات قرارگاه پدافند زیستی علاوه بر تعطیلی تمام مراکز تفریحی و اقامتی در مازندران از کمک‌های خود در بحث کمک به درمان دریغ نکردند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران در این‌باره، از کمک نقدی هتل‌داران و صاحبان تاسیسات گردشگری به درمان بیماران کرونایی خبرداد.

سیف‌الله فرزانه با اشاره به اهمیت همراهی تمام جامعه برای حل این مشکل، گفت: صاحبان و سرمایه‌گذاران تاسیسات گردشگری از ابتدای این موضوع، همراهی خوبی با مردم داشتند.

وی به تعطیلی خود خواسته این مجموعه‌ها از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان اشاره کرد و افزود: تا امروز، مجموعه های هتل نوید شهرستان ساری و لیلیوم شهرستان عباس آباد، مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به موضوع درمان بیماران درگیر با این ویروس کمک کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران تصریح کرد: تولید ماسک و تهیه اقلام مورد نیاز توسط تاسیسات گردشگری و کارگاه های صنایع دستی سطح استان، نشان از درک صحیح شرایط و همراهی به موقع با مردم را دارد که با این اتحاد هرچه زودتر از شیوع این ویروس جلوگیری خواهد شد.

فرزانه خاطرنشان کرد: هتل مرجان بابل برای اقامت پزشکان، پرستاران و کادر درمانی که از استان‌های دیگر اعزام شده اند، اختصاص یافته  و همچنین، هتل سامان جویبار، در راستای اقامت بیماران در دوره نقاهت اعلام آمادگی کردند.

به گزارش فارس، به طور حتم همه ما این روزها دردمان مشترک است و یک آرزو داریم، آن هم رهایی از بند یک مهمان ناخوانده ...

انتهای پیام/86034/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول