اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نگرانی استاندار کرمانشاه از موج دوم سفرها/ تا کرونا هست به کرمانشاه نیایید!

استاندار کرمانشاه از موج دوم سفرها به‌عنوان موج دوم خطر در راستای شیوع کرونا برای استان یاد کرد و گفت: تا اطلاع ثانویه تردد خودروها با پلاک‌های غیر از کرمانشاه در سطح استان ممنوع است.

نگرانی استاندار کرمانشاه از موج دوم سفرها/ تا کرونا هست به کرمانشاه نیایید!

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، این روزها با شیوع ویروس کرونا، همچنان به مردم هشدار داده می‌شود که در خانه بمانند، اما متاسفانه برخی‌ها به این هشدارها بی‌توجه هستند و هنوز قدرت کرونا را آنگونه که هست باور ندارند.

مسؤولان استانی بارها اعلام‌ کرده‌اند که در این روزهای کرونایی کرمانشاه میزبان هیچ میهمانی نیست و هیچ خدماتی هم به مسافران ارائه نمی‌‌دهد، اما با آغاز موج دوم سفر، ورودی‌های شهر کرمانشاه همچنان مملو از مسافرانی است که این هشدارها را جدی نگرفته و با به همراه داشتن سوغات کرونا به سمت این استان در حال تردد هستند، این دسته از افراد واقعا سلامت مردم برایشان مهم نیست.

استاندار کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه از ادامه اقدامات سختگیرانه و اعمال محدودیت‌ها برای حفظ سلامتی شهروندان خبر داد و اظهار داشت: پارک‌های استان تعطیل است و از امروز محدودیت‌های جدیدی در راستای عبور و مرور در استان اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداران شهرهای استان موظف هستند، ورودی و خروجی تمام پارک‌های استان را با نیوجرسی ببندند تا افراد نتواند به مکانی‌هایی که به نوعی محل تجمع است، مراجعه کنند.

استاندار کرمانشاه از موج دوم سفرها به‌عنوان موج دوم خطر در راستای شیوع کرونا برای استان یاد کرد و گفت: تا اطلاع ثانویه تردد خودروها با پلاک‌های غیر از کرمانشاه در سطح استان ممنوع است با هماهنگی دادستانی کرمانشاه با این خودروها برخورد می‌شود.

وی توقیف خودروها را با اولویت استان‌های قرمز اعلام کرد و افزود: از میهمانان خواهش می‌کنیم در خانه بمانند در غیر این صورت با حکم دادستانی و پلیس حتما از تردد آن‌ها در سطح شهر جلوگیری می‌شود.

بازوند اضافه کرد: در ورودی‌ها با شماره ثابت افرادی که مسافران می‌خواهند در منزل آن‌ها ساکن شوند تماس گرفته می‌شود در غیر این صورت مسافران به محل زندگی خود بازگشت داده می‌شوند.

بازوند تصریح کرد: وضعیت کرمانشاه مناسب نیست، هلال احمر و شهرداری موظف هستند در تمامی محلات وضعیت قرمز را اعلام و ابلاغ عمومی کنند.

وی با اشاره به تعطیلی همه مراکز تجاری و پاساژها تا 15 فروردین‌ماه، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با همکاری اتاق اصناف، صنوف غیرضروری را با هماهنگی دادستانی تعطیل کرده و در غیر این صورت واحدها پلمب می‌شوند.

استاندر کرمانشاه باری دیگر از مردم خواست، در خانه بمانند و مسافرت و دیدار با اقوام را به بعد از شکست کامل بیماری کرونا ویروس موکول کنند.

به موجب تصمیم شورای عالی امنیت ملی و تصمیمات ستاد استانی، دادستان کرمانشاه نیز اعلام کرده، مجوزهای لازم برای هرگونه اعمال محدودیت به ضابطان قضایی ارائه می‌شود.

علی‌رغم توصیه‌های پزشکی و مسؤولان همچنان هستند افرادی که خطر کرونا را جدی نگرفته‌اند؛ باور کنید کرونا جدی‌ست و با کسی شوخی ندارد؛ مسافرت‌ها و شب‌نشینی‌ها را کمتر کنید چیزی تمام نشده موج دوم کرونا در راه است روزهای سختی پیش‌رو است.

تا کرونا هست به کرمانشاه نیایید، لطفا در خانه بمانید!

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول