اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

بازار میوه و تره‌بار طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا فعال است

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار همدان گفت: طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا چهار صنف میوه و تره‌بار، نانوایان، خواربارفروش و قصابان در سطح کشور فعال خواهند بود.

بازار میوه و تره‌بار طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا فعال است

رضا البرزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در ابتدا تصمیم مسوولان استان تعطیلی بازار سرگذر و سبزه میدان بود از همین رو بازار تره‌بار به مدت سه روز تعطیل اعلام شد.

وی با بیان اینکه پس از ابلاغ این تصمیم و همکاری اعضای اتحادیه میوه تره‌بار یک روز نیز بازار تره‌بار همدان تعطیل شد گفت: طبق تصمیم ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا مجدد اعلام شد چهار صنف در ایام قرنطینه و تعطیلی بازار به مردم خدمات ارائه دهند.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار همدان تأکید کرد: طی این مصوبه صنف میوه و تره‌بار، نانوایان، خواربارفروش و قصابان در سطح کشور باز و مایحتاج مردم تامین می‌شود.

وی تصریح کرد: اعضای صنف میوه و تره‌بار نیز طبق این دستورالعمل در حال حاضر فعال هستند و به مردم همدان خدمت ارائه می‌دهند.

البرزی با تأکید بر اینکه کماکان میوه تنظیم بازار در سطح شهر توزیع می‌شود ادامه داد: در حال حاضر پرتقال دولتی به ازای هر کیلو یک‌هزار تومان و سیب 500 تومان کاهش قیمت داشته است.

وی در پایان گفت: قیمت میوه و سبزیجات در بازار ثبات پیدا کرده است و ارزان‌تر از ایام پایان سال قبل عرضه می‌شود.

انتهای پیام/89033/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول