اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

توصیه‌ پناهیان برای بهره‌ بردن از ماه شعبان در ایام خانه‌نشینی+صوت

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در پیام صوتی توصیه‌هایی برای آغاز ماه شعبان و فرصت ایجادشده برای بهره‌برداری از این ماه با توجه به ایام خانه‌نشینی داشت.

توصیه‌ پناهیان برای بهره‌ بردن از ماه شعبان  در ایام خانه‌نشینی+صوت

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه در پیام صوتی توصیه‌هایی برای آغاز ماه شعبان و فرصت ایجاد شده برای بهره‌برداری از این ماه باتوجه به ایام خانه‌نشینی داشت و گفت: به‌واسطه این فرصت ایجاد شده فراغت بیشتری برای مناجات می‌توانیم داشته باشیم و ماه شعبان نیز فرصت استثنایی برای خواندن مناجات شعبانیه است. این مناجات را هرماه، روز و شب می‌توان خواند، اما چون به نام این ماه است، بی‌انصافی است که آن را سیر نخوانیم و مرور نکنیم.

وی افزود: اساساً دعا را یک‌بار به عنوان متنی برای مطالعه می‌توان خواند و یک مرتبه به عنوان متنی برای تفکر، وقتی مطالعه می‌کنیم کنجکاوی می‌کنیم که در این متن چه خبر است؟ دعا عصاره ایمان و معرفت یک امام است که به ما می‌رسد و مناجات شعبانیه عصاره وجود معنوی امیرالمومنین(ع) است.

پناهیان خاطر نشان کرد: یک مرتبه مناجات شعبانیه را مطالعه کنید، سپس شرحی از آن را مطالعه کنید و باردیگر با تفکر با آن برخورد کنید.

این سخنران مذهبی در ادامه به بیان ویژگی‌های این مناجات پرداخت که صوت کامل این توصیه‌ها را می‌توانید اینجا بشنوید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول