اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع 180 بسته معیشتی بین مددجویان آملی

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل توزیع 180 بسته معیشتی بین نیازمندان آملی از محل اجرای نیت واقف و طرح افق آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) خبر داد.

توزیع 180 بسته معیشتی بین مددجویان آملی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام محمدهادی بهرامی اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع کرونا و موضوعاتی که در سطح جامعه و در سطح همبستگی ملی بوده است، اداره اوقاف و امور خیریه آمل اقداماتی را در جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر از ویروس کرونا انجام داده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با اقداماتی که انجام می‌شود بتوانیم بخش کوچکی از این معضل بزرگ را در جامعه حل کنیم.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آمل افزود: 180 بسته معیشتی به ارزش 200 میلیون ریال بین نیازمندان شهرستان آمل از محل اجرای نیت واقف و طرح افق آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) توزیع شد.

بهرامی با اشاره به اینکه این بسته‌های غذایی و اقلام ضروری با اجرای طرح دست های مهربانی در آستانه فرا رسیدن سال نو بین نیازمندان توزیع شد، تصریح کرد: این اقدامات از محل موقوفات و بخشی از محل درآمد بقاع متبرکه صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: 200میلیون ریال از محل موقوفات شهرستان آمل جهت تولید ماسک و تهیه مواد ضدعفونی کننده مساعدت شده و مبلغ 50میلیون ریال به ستاد مقابله با ویروس کرونا شهرستان آمل کمک نقدی شده است.
انتهای پیام/86031/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول