اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

توزیع 15 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین مناطق محروم سلسله

مسؤول مجمع مردمی مدافعان سلامت لرستان در شهرستان سلسله از توزیع 15 هزار ژل، الکل، دستکش و ماسک به صورت قرارگاهی و خارج قرارگاهی در این شهرستان خبر داد.

توزیع 15 هزار بسته معیشتی و بهداشتی در بین مناطق محروم سلسله

به گزارش خبرگزاری فارس از سلسله، حجت الاسلام سید رمضان علیان امیری ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: مجموعه 13 گروه‌های جهادی، مواکب شهرستان و افراد خیر و گروه‌های خیریه تحت عنوان قرارگاه شهید قاسم سلیمانی الشتر ساماندهی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این قرارگاه در سه بخش فعالیت خود را آغاز کرده است، بخش اول تامین نیازهای بیمارستانی در صورت اعلام نیاز بیمارستان، بخش دوم ضدعفونی و خدماتی مانند توزیع الکل و ژل،ضدعفونی کردن محلات و غیره و بخش سوم نیز بحث تامین نیازهای معیشتی خانواده‌های نیازمند و کسانی که کار خود را از دست داده‌اند.

مسؤول مجمع مردمی مدافعان سلامت لرستان در شهرستان سلسله با بیان اینکه در روزهای اولیه در بیمارستان‌ها کمبود امکانات تامین شد و در اختیار بیمارستان قرار گرفت، افزود: در بخش خدمات ضدعفونی‌کننده نیز مواکب و قرارگاه در کنار شهرداری، بهداشت، بسیج و سپاه همکاری کردند و با تقسیم شهر شهر به هشت بلوک ارائه خدمت داشتند.

علیان امیری بیان داشت: در بخش توزیع الکل نیز گروه‌ها در قالب قرارگاه مناطق حاشیه شهر، مسکن مهر و برخی روستاهای آلوده در حال انجام است.

وی از توزیع 15 هزار ژل، الکل، دستکش و ماسک به صورت قرارگاهی و خارج قرارگاهی خبر داد.

مسؤول مجمع مردمی مدافعان سلامت لرستان در شهرستان سلسله گفت: همچنین خانواده‌هایی که بیماران خاص دارند، با همکاری شبکه بهداشت شهرستان شناسایی و پکیجی شامل الکل، ژل دست و ماسک برای آنها توزیع می‌شود.

وی افزود: در مرحله نخست توزیع بسته معیشتی_بهداشتی در سطح شهر و روستا در قالب قرارگاه حدود 500 بسته غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، مرغ، نان، ماکارونی و سویا و پکیج بهداشتی شامل الکل، ژل دست، مایع دستشویی و ماسک برای خانواده های نیازمند صورت گرفت.

علیان امیری با بیان اینکه سلسله کانون کرونا در استان بوده و حتی در کشور تعداد فوتی‌ها به نسبت جمعیت مقداری بالا بوده است، گفت: این در حالی بود که از همان ابتدا همه غافلگیر شدیم، اما شرایط بهتر شده و تلاش‌ها باید منسجم‌تر شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول