اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار پورجمشیدیان: ۵ هزار پزشکیار و بهیار نیروی زمینی آماده خدمت در بیمارستان‌های کشور هستند

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: بیش از ۵ هزار رزمنده سلاح به دست سپاه هم‌اکنون با آموزش‌های لازم مدرک پزشکیاری و بهیاری دارند و هزاران نفر از آنها به کمک حوزه بهداشت و درمان کشور آمده‌اند که اکثر این نیروها در بخش ICU بیمارستان‌ها به کارگیری شده‌اند.

سردار پورجمشیدیان: ۵ هزار پزشکیار و بهیار نیروی زمینی آماده خدمت در بیمارستان‌های کشور هستند

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (پنج‌شنبه ۷ فروردین) در رزمایش سراسری دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی و ارتباط ویدئوکنفرانسی با مسئولین قرارگاه‌های منطقه‌ای گفت: در این قرارگاه‌های دهگانه نیروی زمینی سپاه (حمزه، نجف اشرف، کربلا، صاحب‌ الزمان، سیدالشهدا، ثامن‌الائمه، غدیر، مدینه و عاشورا) در گستره تمامی استان‌های کشورمان از ابتدای روزهای آغازین ورود ویروس کرونا فعالیت‌های خود را پیگیری کرده‌ایم.

وی افزود: مجموعه توانمندی‌های بهداری نیروی زمینی سپاه را در خدمت بهداشت کشور قرار گرفته‌اند. 

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: ۱۰۰ یگان حوزه رزم سپاه در این رزمایش حضور دارند، ضمن اینکه یگان راهبردی و استراتژیک جنگ نوین ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه به صورت کاملاً تخصصی در طول یک ماه گذشته به مجموعه بهداشتی کشور کمک می‌کنند. 

سردار پورجمشیدیان خاطرنشان کرد: ده‌ها هزار نیروی بسیجی و پاسدار در طی روزهای گذشته به کمک دستگاه‌های مسئول کشورمان شتافته‌ان.د 

وی خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات سپاه و بسیج برای مقابله با این ویروس خطرناک، با محوریت ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و بسیاری از اقدامات صورت گرفته با درخواست و زارت بهداشت انجام شده است و هیچ اقدامی خارج از چارچوب تعیین شده عملیاتی نشده است. 

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: طبق بررسی دقیق و کارشناسی، ۳ هزار نقطه محل تردد و تجمع شناسایی شده و در این رزمایش با اولویت‌بندی پاکسازی خواهند شد، ضمن اینکه ۱۰۰ نقطه پرتردد در تهران هم شناسایی شده و به صورت گسترده از سه روز پیش با عملیات پاکسازی بیمارستان‌ها، ترمینال‌ها، مترو و خیابان‌های پرتردد با این ویروس مقابله کرده‌ایم. 

سردار پورجمشیدیان گفت: در سراسر کشور هم اقدامات پاکسازی انجام شده و خواهد شد. 

وی افزود: بخش اعظم مجموعه بهداشت و درمان سپاه و به ویژه ظرفیت‌های نیروی زمینی سپاه اعم از پتانسیل‌های ثابت و سیار را برای مقابله با این ویروس فعال کرده‌ایم. 

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: در دفاع مقدس تجارب خوبی در حوزه بیولوژیک و جنگ نوین به دست آورده‌ایم که امروز با توجه به این سرمایه و تجربه به مقابله با این ویروس پرداخته‌ایم. 

وی خاطرنشان کرد: ۱۷۰۰ دستگاه و ماشین‌آلات تخصصی پاکسازی محیط را به خدمت گرفته‌ایم، ضمن اینکه هزاران نیروی تخصصی هم برای مقابله با این ویروس فعالیت می‌کنند. 

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: بیش از ۵ هزار رزمنده سلاح به دست سپاه هم‌اکنون با آموزش‌های لازم مدرک پزشکیاری و بهیاری دارند و هزاران نفر از آنها به کمک حوزه بهداشت و درمان کشور آمده‌اند که اکثر این نیروها در بخش‌آی‌سی‌یوهای بیمارستان‌ها به کارگیری شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد:‌واحدهای محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه و بسیج در طی روزهای گذشته به بخش‌های محروم جامعه کمک کرده و ده‌ها بسته معیشتی و سلامتی به آنها تقدیم شده است. 

وی در پایان گفت: سپاه تا آخرین لحظه و ریشه‌کنی کامل این ویروس در کنار تمامی دستگاه‌های اجرایی قرار دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول