اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

شیوع کرونا در زابل به خط قرمز رسید/سفرها را تمام کنید

فرماندار زابل گفت: برخلاف تمام تلاش‌های شبانه‌روزی، توصیه‌ها و درخواست‌های اعلام شده برای پرهیز از سفر به شهرستان زابل و ماندن شهروندان در منازل، همکاری لازم در این خصوص صورت نگرفته و سبب شده بیماری کرونا در شهرستان افزایش یابد و به خط قرمز برسد.

شیوع کرونا در زابل به خط قرمز رسید/سفرها را تمام کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری زابل، غلامرضا گنجی اظهار کرد:برخلاف تمام تلاش‌های شبانه‌روزی، توصیه‌ها و درخواست‌های اعلام شده برای پرهیز از سفر به شهرستان زابل و ماندن شهروندان در منازل، همکاری لازم در این خصوص صورت نگرفته و سبب شده بیماری کرونا در شهرستان افزایش یابد و به خط قرمز برسد.

فرماندار زابل گفت: در سطوح مختلف از تمام ظرفیت‌های نظام برای آگاه‌سازی مردم از خطر و جدی گرفتن کرونا ویروس و تاکید بر رعایت دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی با هدف مقابله و پیشگیری از ابتلا به این بیماری استفاده شده است، متاسفانه توجهی به این بیماری و ترتیب اثری به درخواست‌های اعلام شده برای اجتناب از سفرهای نوروزی و ماندن در خانه‌ها داده نشده است.

وی ادامه داد: در پی سفر هموطنان از استان‌های آلوده به شهرستان زابل و عدم توجه به موارد بهداشتی، کرونا در این شهرستان سیر صعودی در پیش گرفته و به  خط قرمز رسیده است. 

این مسؤول ادامه داد: با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کرونا ویروس در منطقه، اگر مردم به رعایت نکات بهداشتی و ماندن در منازل خویش مبادرت نورزند، طی  چند روز آینده ظرفیت تخت‌ها و بیمارستان‌های در نظر گرفته شده برای این بیماری تکمیل خواهد شد.

وی بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی که مکان و بستر لازم برای احداث بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه دارند در آماده‌باش کامل بسر خواهند برد.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا ویروس شهرستان زابل از  ادارات آموزش و پرورش و نیز  مرکزی فنی حرفه‌ای شهرستان خواست، نسبت به تجهیز و آماده‌سازی اماکن از پیش اعلام شده اقدام کنند تا در صورت نیاز و افزایش بیماران از مکان‌های مورد نظر به عنوان بیمارستان و نقاهتگاه استفاده شود.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول