اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

افزایش نظارت بر ساخت و‌ سازها / صیانت از حریم شهر تهران در تعطیلات نوروزی

به گفته مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران نظارت بر ساخت و‌ ساز و صیانت از حریم شهر تهران و برخورد قانونی با متخلفان همزمان با آغاز تعطیلات سال نو افزایش یافته است.

افزایش نظارت بر ساخت و‌ سازها / صیانت از حریم شهر تهران در تعطیلات نوروزی

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، سید امیر فتاحیان مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران با اشاره به با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروزی، نظارت بر کارگاه‌های ساختمانی و ساخت و ساز در سطح شهر از طریق شهربانان و نیز صیانت از حریم شهر تهران از طریق حریم‌بانان با همکاری شهرداری‌های مناطق و نواحی افزایش ‌یافته است، گفت: صیانت از حریم شهر تهران به عنوان کمربند سبز و ریه تنفسی شهر یک امر حیاتی و غیرقابل اغماض است.

وی ادامه داد: با ابلاغ دستورالعمل شرکت شهربان و حریم‌بان به شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه مبتنی بر ابلاغیه معاونت منابع انسانی شهرداری تهران در خصوص شیفت‌بندی نیروهای شهربان، حریم‌بان و معبربان با هدف حفاظت از سلامت نیروها در شرایط کرونایی، تدابیر لازم در راستای کنترل تخلفات ساخت و ساز در شهر و حریم شهر تهران در تعطیلات نوروز ۹۹ اندیشیده شده است.

فتاحیان از شهروندان درخواست کرد در راستای برقراری انضباط شهری، در صورت مشاهده تخلفات ساخت و ساز، به سامانه‌های نظارتی شهرداری تهران (۱۳۷ و ۱۸۸۸) گزارش کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول