اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

ارسال کمک‌های مردمی توسط سپاه ناحیه کرمان به مناطق سیل‌زده جنوب استان

جانشین فرمانده سپاه ناحیه حضرت امیرالمومنین شهر کرمان از ارسال محموله کمک‌های مردمی توسط سپاه به مناطق سیل‌زده جنوب کرمان خبر داد.

ارسال کمک‌های مردمی توسط سپاه ناحیه کرمان به مناطق سیل‌زده جنوب استان

حمیدرضا حسین‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در راستای حمایت‌های همیشگی سپاه از مردم برای سیل‌زدگان جنوب استان خدماتی از همان روز اول بحران این منطقه در حال انجام است.

جانشین سپاه ناحیه حضرت امیرالمومنین کرمان ادامه داد: تا زمانی که استقرار آرامش و بازگشت زندگی مردم به شرایط عادی صورت گیرد، در خدمت مردم هستیم و هر چه در توان داریم به‌کار می‌بریم.

وی عنوان داشت: نزدیک به 100 میلیون ریال کمک نقدی تا کنون توسط پایگاه‌های مقاومت، حوزه‌ها، مجموعه بسیج اصناف، محلات، ادارات و... جمع‌آوری شده و یک کامیون روز گذشته با محموله آب معدنی، نان، کنسروجات، پمپ آبکش برای منازل و وسایل بهداشتی به ارزش تقریبا دو میلیارد ریال به منطقه ارسال شد.

حسین‌خانی تصریح کرد: این کمک‌ها در قرارگاهی که در جیرفت تشکیل شده با مدیریت سردار مطهری بین شهرستان‌های سیل‌زده توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز یک کامیون کمک‌های بسیجیان به منطقه اعزام شد، افزود: فردا و پس فردا هم کمک‌ها ارسال می‌شود و تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت کمک‌های نقدی و غیرنقدی را جمع‌آوری می‌کنند.

جانشین سپاه ناحیه حضرت امیرالمونین کرمان متذکر شد: گروه‌های جهادی آماده هستند هر زمان اعلام نیاز شود در خط مقدم باشند.

انتهای پیام/80016/ب/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول