اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری از فردا/ مسافران هرچه سریعتر استان را ترک کنند

سخنگوی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح با هدف کنترل شیوع کرونا ویروس از هشتم فروردین‌ماه اجرا می‌شود.

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری از فردا/ مسافران هرچه سریعتر استان را ترک کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جعفر مردانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: این طرح با هدف کاهش تماس افراد، حذف تجمعات، کاهش ترددهای غیرضروری برای شیوع کرونا ویروس از هشتم فروردین‌ماه اجرا می‌شود.

توقیف خودرو و جریمه در انتظار مسافران

سخنگوی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از تاریخ اجرای این طرح کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با شدت بیش‌تری انجام و از ورود افراد غیربومی به استان و شهرستان‌ها جلوگیری می‌شود، اگر خودرویی اصرار بر ورود به استان را داشته باشد خودروی شخص به مدت یک‌ماه توقیف و ملزم به پرداخت 500 هزار تومان جریمه نقدی می‌شود.

وی به مسافران حاضر در چهارمحال و بختیاری توصیه کرد: هرچه سریعتر استان را ترک کنند تا در روزهای آینده برای آن‌ها مشکلی به وجود نیاید، همچنین هم‌استانی‌ها نیز از ترددهای غیرضروری به سایر شهرستان‌ها خودداری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: تمامی مدارس، بوستان‌ها، مراکز تفریحی توریستی، هتل‌ها، مهمانپذیرها، مکان‌های ورزشی، اصناف غیرضروری، تجمعات رسمی و غیررسمی و ... تا پایان اجرای طرح فاصله‌گذاری هم‌چنان در چهارمحال و بختیاری تعطیل است.

مردانی افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، مراکز عرضه محصولات بهداشتی، مواد پروتئینی، میادین میوه و تره‌بار، مراکز بهداشتی درمانی، مراکز توزیع مایحتاج  عمومی مردم، مراکز تعمیر خودرو و وسایل منزل در این ایام بدون تعطیلی به مردم خدمات ارائه می‌دهند.

چهارمحال و بختیاری جزو 5 استان برتر در اجرای طرح غربالگری

سخنگوی طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جابجایی مسافران بین شهرستانی تنها توسط اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود، گفت: چهارمحال و بختیاری جزو ۵ استان برتر در اجرای طرح غربالگری کرونا ویروس است و حدود 83 درصد مردم در این طرح شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/68023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول