اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

گفت‌وگوی تلفنی رییس قوه قضاییه با استاندار هرمزگان/ تقدیر از همراهی خوب مردم با طرح در خانه بمانیم

رئیس قوه قضاییه در گفتگوی تلفنی با استاندار هرمزگان، در جریان اقدامات این استان برای مهار سیلاب و مقابله با کرونا قرار گرفت.

گفت‌وگوی تلفنی رییس قوه قضاییه با استاندار هرمزگان/ تقدیر از همراهی خوب مردم با طرح در خانه بمانیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در مکالمه تلفنی با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، به بارندگی‌های گسترده اخیر در هرمزگان اشاره کرد و گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای مهار سیلاب، امدادرسانی به سیل زدگان و خسارت‌های سیل به ابنیه و زیرساخت‌ها ارائه داد.

استاندار هرمزگان با اشاره به اقدامات مقابله با کرونا در هرمزگان، کنترل شدید همه مبادی ورودی و خروجی هرمزگان و کاهش 94 درصدی ورود مسافر به این استان، تامین تجهیزات و امکانات بهداشتی و درمانی را از جمله این اقدامات برشمرد و همکاری مردم هرمزگان در راستای رعایت اصول بهداشتی و توصیه ماندن در خانه برای پیشگیری و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا را بسیار خوب دانست.

فریدون همتی همچنین از نقش و همکاری مثبت مدیران دستگاه قضایی به ویژه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دادستان در حوزه مقابله با کرونا، قدردانی نمود.

رییس قوه قضاییه نیز در این گفتگوی تلفنی با تاکید بر اعمال محدودیت ها، افزایش مداخلات حداکثری موثر و محدودیت در تردد که از ابتدا مورد اجماع کارشناسان و متخصصان بود، گفت: باید محدودیت‌های موثر و مداخلات حداکثری مصوب، اجرایی و عملیاتی شود.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به تجربه موفق برخی مدیران استانی که طبق نظرات کارشناسان ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا سخت گیری‌های بیشتری را در مناطق تحت مدیریت خود اجرا کرده بودند، ادامه داد: در طول این مدت شاهد بوده ایم، در هر جایی که مدیران منطقه‌ای و استانی محدودیت و سختگیری‌های بیشتری را اعمال کردند، آن منطقه به لحاظ کنترل بیماری و کمتر شایع شدن آن، موثرتر عمل کرده و این دلیلی بر صحت نظر کارشناسان است.

رئیس قوه قضاییه از همدلی و تعامل مناسب استاندار هرمزگان با مجموعه دستگاه قضایی در هرمزگان و همچنین اقدامات استاندار هرمزگان و مجموعه مدیران این استان که همزمان در حوزه مقابله با کرونا و خدمت رسانی به سیل زدگان تلاش می‌کنند قدردانی کرد.

آیت الله رییسی از همکاری خوب مردم هرمزگان در رعایت نکات برای پیشگیری از بیماری کرونا، نیز تشکر و قدردانی کرد و بر همکاری حداکثری مدیران قضایی با مدیران اجرایی و ستاد‌های استانی و ستاد ملی مقابله و مدیریت شیوع کرونا نیز تاکید نمود.

انتهای پیام/ ۳۲۶۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول