اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اجرای طرح «کرونا کتاب» توسط جبهه فرهنگی ندای بهشت+ عکس و فیلم

جبهه فرهنگی ندای بهشت در اقدامی خلاقانه با هدف تشویق مردم به در خانه ماندن و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی، کتاب‌های درخواستی شهروندان را در بسته‌هایی کاملاً بهداشتی و استریل شده در قالب طرح «کرونا کتاب» درب خانه به آنان تحویل می‌دهد.

اجرای طرح «کرونا کتاب» توسط جبهه فرهنگی ندای بهشت+ عکس و فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، در این روزهای کرونایی که بهترین درمان برای مقابله به این ویروس، قرنطینه خانگی تجویز شده است، جبهه فرهنگی ندای بهشت در اقدامی خلاقانه و نوین با یک تیر دو نشان زده و با تحویل کتاب‌های درخواستی شهروندان در منزل آنان، هم به ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی کمک کرده و هم در خانه ماندن را محقق می‌کند.

جوانان ابرکوهی با راه‌اندازی طرح کرونا کتاب، از طریق فضای مجازی ابتدا جدیدترین، به روز ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌ها را به مخاطبان معرفی و پیشنهاد کرده و پس از سفارش، آن را در یک بسته‌بندی کاملاً بهداشتی و استریل شده به همراه چند ماسک و دستکش به عنوان هدیه، به متقاضیان تحویل می‌دهند.

کتاب‌های درخواست شده با تخفیف 30 درصدی و 30 دقیقه پس از سفارش، از طریق پیک موتوری کرونا کتاب با شعار «نَبا نَشینیم توُ خونه، کتاب نَخونیم» که مربوط به گویش و لهجه مردم ابرکوه است، به دست علاقه‌مندان به مطالعه می‌رسد.

همچنین به علت دسترسی نداشتن برخی افراد به فضای مجازی، سه ویترین کتاب در سه فروشگاه عرضه مواد غذایی سطح شهر پیش‌بینی‌شده تا افرادی که جهت تهیه مایحتاج منزل به آنجا مراجعه می‌کنند، به سهولت بتوانند کتاب را نیز برای تغذیه روحی، خریداری کنند.

کرونا کتاب تعداد 50 عنوان کتاب از جمله، ارتداد، تاریخ مستطاب آمریکا، سرمشق، زنان عنکبوتی، حاج قاسم، استاد عشق، من ادواردو نیستم، جستجو گران شمشیر عدالت، مسافر کربلا، دخترم ناهید، دختر شینا، پسرک فلافل فروش، شباویز، وقتی کوه گم شد، رویای نیمه‌شب، سفر سرخ، حکایت زمستان و ... را برای شهروندان تهیه کرده است.

 

 

 

انتهای پیام/90027

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول