اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پلمب 50 واحد صنفی متخلف در فسا

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت فسا گفت: بیش از 50 واحد صنفی متخلف به دلیل فعالیت و عرضه کالای غیرضروری پلمپ و تعطیل شد.

پلمب 50 واحد صنفی متخلف در فسا

عباس ظریف امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در فسا گفت: در راستای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، بازرسی از اصناف به‌صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

وی اظهار داشت: چهار اکیپ گشت متشکل از واحد بازرسی و نظارت صمت، اتاق اصناف، شبکه بهداشت، قضات دادگستری و اماکن نیروی انتظامی اقدام به بازرسی از واحدهای صنفی شهر فسا نموده و بیش از 50 واحد صنفی متخلف به دلیل فعالیت و عرضه کالای غیرضروری پلمپ و تعطیل شد.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت فسا تصریح کرد: 6 نفر از افراد خاطی که اقدام به فک پلمپ واحد صنفی کرده بودند با تشکیل پرونده، به دستور مقام قضایی بازداشت شدند.

ظریف افزود: همه واحدهای صنفی باید تا ۱۵ فروردین تعطیل باشند و در صورت مشاهده تخلف و گزارش مردمی با متخلفین برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد.

وی به فروشگاه‌های بزرگ هم توصیه کرد ضمن رعایت کامل موارد بهداشتی فقط نسبت به فروش ارزاق و اقلام ضروری اقدام کرده و از فروش کالاهای غیرضروری خودداری کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول