اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در فروشگاه‌های شهروند

مدیر عامل شرکت شهروند از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی با هدف کنترل شیوع ویروس کرونا در فروشگاه‌های شهروند خبر داد.

اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در فروشگاه‌های شهروند

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، مهدی امراللهی مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند در تشریح این خبر گفت: یکی از راه‌های جلوگیری از ابتلا به این ویروس رعایت حفظ فاصله در میان شهروندان است، برهمین اساس فروشگاه‌های شهروند با نصب برچسب‌های هشدار دهنده در محل صندوق‌های پرداخت، لزوم رعایت این فاصله در زمان شیوع همه‌گیری را به شهروندان یادآوری می‌کند تا شهروندان بتوانند در فضایی مطمئن و ایمن مایحتاج خود را تامین کنند.

امراللهی در ادامه افزود: این طرح برای اولین بار در فروشگاه‌های شهروند اجرایی شده است و با توجه به اینکه شعب شهروند روزانه محل رفت و آمد جمع زیادی از شهروندان است، خود را ملزم می‌دانیم با رعایت حداکثر نکات بهداشتی ضمن توجه به سلامت مشتریان، از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری کنیم.

مدیر عامل شرکت شهروند در ادامه تصریح کرد: حفظ فاصله لازم به میزان حداقل یک متر، باعث می‌شود موقعیت‌های کمتری به وجود بیاید تا ویروس کرونا بتواند از فردی به فرد دیگر سرایت کند و ما در تلاش هستیم با توجه به این امر مهم بتوانیم شیوع هرچه بیشتر ویروس را کنترل کنیم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول