اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دیدار مدافعان وطن با مجاهدان سلامت در شهرضا+تصاویر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا و نماینده ولی فقیه در این ناحیه عصر امروز از بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) شهرضا محل نگهداری بیماران کرونایی بازدید کردند.

دیدار مدافعان وطن با مجاهدان سلامت در شهرضا+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، مسعود اکبری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا و حجت‌الاسلام علی نوری نماینده ولی فقیه در این ناحیه عصر امروز از بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) محل نگهداری بیماران کرونا مثبت بازدید و از تلاش بی وقفه و مجاهدانه کادر پزشکی و پرستاری بیمارستان صاحب‌الزمان(عج) تقدیر و تشکر کردند.

مسعود اکبری در این دیدار با بیان این‌که کادر درمانی با روحیه ایثارگرانه با وجود خطر برای خود، بدون وقفه در حال خدمت‌رسانی هستند، اظهار داشت: بسیج و سپاه در راستای پیشگیری از کرونا از تمام توان خود استفاده می‌کنند، همه امکانات سپاه و بسیج در حوزه پیشگیری، درمان و مقابله با بیماری کرونا در کنار مردم و نهادهای مسؤول و شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرضا با اشاره به ضدعفونی کردن مکرر بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و سطح شهر بیان کرد: مردم باید توصیه‌های خودمراقبتی مسؤولان بهداشتی را جدی بگیرند و با در خانه ماندن زنجیره انتقال ویروس کرونا را قطع کنند.

فرهاد مهری، رئیس بیمارستان‌های شهرضا نیز در این دیدار با تشریح آخرین وضعیت بیماران کرونایی در این بیمارستان، گفت: اگر مردم مراقبت کنند زمان بهبود اوضاع طول نخواهد کشید اما اگر مردم به هر دلیلی توصیه‌ها را جدی نگیرند، شرایط بدتر خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ص۱۰/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول