اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پیشنهاد هنگفت شانگهای ایگالو را از منچستر دور می‌کند؟

باشگاه شانگهای شنهوا برای افزایش دستمزد ستاره نیجریه‌ای که به صورت قرضی در منچستر یونایتد بازی می‌کند پیشنهاد هنگفتی داده تا آینده این بازیکن نامشخص باشد.

پیشنهاد هنگفت شانگهای ایگالو را از منچستر دور می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از اسکای اسپورت، اودیون ایگالو بازیکن 30 ساله نیجریه‌ای به صورت قرضی از شانگهای چین راهی منچستر یونایتد شده است و عملکرد درخشانی را در ترکیب شیاطین سرخ از خود نشان داده است.

وی در 3 دیدار ابتدایی تیمش موفق به ثبت 4 گل شد تا به نوعی یاد و خاطره دوات یورک و اندی کول در این تیم برای هواداران زنده شود.

ایگالو که قرارداد قرضی‌اش تا پایان فصل با شیاطین سرخ اعتبار دارد، بسیار امیدوار است که بتواند قراردادش را با شیاطین سرخ دائمی کند اما حالا با پیشنهادی هنگفت از سوی تیم چینی مبنی بر افزایش دستمزد هفتگی‌اش به 400 هزار پوند مواجه شده است.

این اتفاق می‌تواند روی تصمیم ایگالو برای دائمی شدن قراردادش با تیم سولشر تاثیرگذار باشد و شاید رویای هواداران منچستر برای ادامه حضور این بازیکن نیجریه‌ای در فصل آینده نقش بر آب شود.

ایگالو پس از به ثمر رساندن اولین گل خود برای یونایتد در پیروزی 5-0 مقابل بروژ اظهار داشته بود: این همان چیزی است که من رویایش را داشتم. من آرزو داشتم که برای یونایتد بازی کنم و اولین گل خود را به ثمر برسانم. من برای این اتفاق بسیار خوشحالم.

قرارداد ایگالو در شانگهای شنهوا در تابستان سال 2021 به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول