اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تأمین ۴۶ هزار ماسک سه لایه و ۱۲ هزار ماسک «N95»

رئیس سازمان صمت زنجان از تأمین ۴۶ هزار ماسک سه لایه و ۱۲ هزار ماسک «N95» خبر داد و گفت: 6 واحد صنعتی در این حوزه فالیت می‌کنند.

تأمین ۴۶ هزار  ماسک سه لایه و ۱۲ هزار ماسک «N95»

ناصر فغفوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از عزم جدی صنعتگران زنجانی برای مقابله با کرونا خبر داد و اظهار کرد: صنعتگران استان زنجان همگام و همراه با تلاشگران حوزه سلامت، همت و عزم جدی خود را برای تولید اقلام مورد نیاز برای غلبه بر ویروس کرونا به کار بسته‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه سرمایه‌گذاران حوزه صنعت استان با تغییر در خط تولید خود و تامین نیازهای حوزه بهداشت، درخواست‌های مراکز بهداشتی استان را به صورت کامل تأمین می‌کنند، گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز پشتیبانی از این واحدها را وظیفه خود دانسته و اقدامات لازم را در این حوزه انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 واحد تولید مواد ضدعفونی کننده در سطح استان زنجان در حال فعالیت هستند، اضافه کرد: طبق هماهنگی این واحد ها تولیدات خود را در اختیار شرکت تعاونی داروسازان قرار می‌دهند.

فغفوری همچنین از آغاز تولید ماسک «N95» در زنجان خبر داد و گفت: به منظور رفع نیاز مراکز درمانی و برای نخستین بار در زنجان این کار انجام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: در همین راستا به منظور اقدامات تامینی اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا در سطح استان و با پیگیری‌های رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بیش از ۴۶ هزار ماسک سه لایه و ۱۲ هزار ماسک «N95» به  دانشگاه‌های علوم پزشکی استان تحویل داده شد.

وی گفت: هزینه این اقلام توسط واحدهای بزرگ معدنی و صنایع معدنی کشور و در راستای ایفای مسؤولیت‌های اجتماعی این واحدها تقبل شده است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول