اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ساعت 24 امشب در شهرکرد

فرماندار شهرکرد با بیان اینکه به منظور اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره انتقال بیماری در این شهرستان، گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور از ساعت ۲۴ امشب پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه جاری آغاز و تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت.

اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی از ساعت 24 امشب در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد عبدالعلی ارژنگ عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد مبارزه با کووید 19(کرونا) با بیان اینکه به منظور اجرای  طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با هدف کاهش زنجیره انتقال این بیماری در این شهرستان، گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور از ساعت ۲۴ امشب پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه جاری آغاز و تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت.

فرماندار شهرکرد با اشاره به اینکه در صورت لزوم مدت زمان این طرح تمدید خواهد شد، افزود: مردم باید به منظور حفظ سلامتی خود و خانواده تا پایان این اپیدمی به مقررات ذیل عمل کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید از حضور در اجتماعات، تجمع در اماکن سرپوشیده و تردد و جابجایی‌های غیرضروری خودداری کنند، اضافه کرد: صرفاً   مالکین خودروهای افراد بومی شهرستان مجاز به تردد در سطح شهر بوده و پلاک‌های غیربومی در صورت عدم احراز سکونت متحمل  5 میلیون ریال جریمه نقدی و توقف خودرو توسط پلیس راهور می‌شوند.

ارژنگ با بیان اینکه از تمامی مهمانان، مسافران و عزیزان غیربومی شهرکرد که به هر نحوی در شهرستان حضور دارند خواسته می‌شود در اسرع وقت به محل سکونت خود بازگردند و در طول مسیر بازگشت حق ورود به شهرها را ندارند و باید از کنار گذرها عبور کنند، گفت: برگزاری هرگونه مراسمی که موجب  تجمع افراد شود خواه رسمی وغیررسمی ممنوع است.

وی با بیان اینکه از دید و بازدید ایام نوروز به هر نحوی خودداری شود تا از شیوع و انتقال ویروس کووید ۱۹ جلوگیری گردد، اظهار داشت: از همه شهروندان خواسته می‌شود که همکاری لازم با ایستگاه‌های پایش وسلامت در مبادی ورودی وخروجی شهرستان داشته باشند تا پرسنل مستقر در این ایستگاه‌ها در کمترین زمان و به نحو مطلوب به وظایف ابلاغی خود عمل کنند.

فرماندار شهرکرد با بیان اینکه هرگونه تخلف و استنکاف از بازگشت به محل سکونت از سوی  مسافران و رانندگان وسائط نقلیه مشمول مجازات خواهد بود، عنوان کرد: جریمه نقدی به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان برای رانندگان متخلف، توقیف خودرو به مدت ۱ ماه با اخذ کلیه  هزینه‌های جانبی، معرفی به دستگاه قضایی جهت تشکیل پرونده و رسیدگی به جرائم و هرگونه اخلالی که سلامت و امنیت مردم را به مخاطره بیندازد در انتظار کسانی است این مقررات را رعایت نکنند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همبستگی و مشارکت اجتماعی حداکثری و اجرای طرح ابلاغی فاصله اجتماعی بتوانیم  ویروس کرونا را  شکست دهیم و بیش از این داغدار هموطنان‌مان در اقصی نقاط کشور نباشیم.

انتهای پیام/3339

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول