اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

وعده پرداخت مطالبات بازیکنان سپیدرود محقق نشد

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود با بیان اینکه این باشگاه نتوانسته مطالبات بازیکنان را پیش از عید پرداخت کند، گفت: مسؤولین سازمان لیگ موافق برگزاری مسابقات در اردیبهشت‌ماه بوده و امیدوارم هر تصمیمی که گرفته می‌شود به سود جامعه ورزش شود.

وعده پرداخت مطالبات بازیکنان سپیدرود محقق نشد

مهیار نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به تعطیلی تمرینات تیم فوتبال سپیدرود رشت در پی شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در آخرین تمرین تیممان در سال ۹۸ دچار مصدومیت شده و دوران نقاهت پس از مصدومیت را سپری می‌کنم.

وی با بیان اینکه پس از سه هفته نرم‌دوی را آغاز می‌کند، افزود: مسؤولین سازمان لیگ موافق برگزاری مسابقات از اوایل اردیبهشت‌ماه بوده و امیدوارم هر تصمیمی که از سوی مسؤولین ذی‌ربط گرفته می‌شود به سود بازیکنان و جامعه ورزش شود.

کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به اینکه به آغاز مجدد رقابت‌های لیگ یک خوش‌بین است، بیان کرد: باشگاه‌ها هزینه بالایی انجام داده و در فوتبال کشورمان درآمدزایی به‌سختی محقق می‌شود؛ اتمام مسابقات حق باشگاه‌ها بوده و امیدواریم هر چه سریع‌تر بیماری کرونا ریشه‌کن شود.

نوری با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا باعث فشار اقتصادی به قشر کم برخوردار شده است، گفت: در شرایط فعلی با همدلی و انسجام می‌توانیم مشکلات پیش‌آمده از این ویروس منحوس را پشت سر گذاشته و به‌روزهای خوب بازگردیم.

وی با تأکید بر اینکه تعطیلی بازار در قطع زنجیره ویروس کرونا مؤثر است، افزود: دولت باید حمایت ویژه‌ای از بازاریان به عمل‌آورده و با تهیه بسته‌های حمایتی مردم را یاری رساند.

مدافع تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه باشگاه نتوانسته به وعده‌هایش عمل کند، گفت: بازیکنان سپیدرود کمتر از ۲۰ درصد از مبالغ قراردادهایشان را دریافت کرده و قرار بود بخشی از مطالبات بازیکنان پیش از عید پرداخت شود ولی متأسفانه این وعده عملی نشده و بیش از دو ماه است دریافتی نداشته‌ایم.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول