اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تاکید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به شرایط کنونی در زمینه مواجهه با ویروس کروناگفت: تدابیر لازم در مجموعه قضایی استان در این زمینه و بر اساس اسناد و دستورات بالا دستی اندیشیده شده و به تمام ارکان و اجزای دستگاه قضایی استان در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکرات لازم داده شده است.

تاکید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا بازگشت به شرایط پیشین تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی امروز در جلسه مسوولان قضایی در ستاد دادگستری و در مجتمع ولایت مشهد، ضمن تقدیر از زحمات و خدمات قضات و کار کنان مجموعه قضایی استان در سال 98 اظهار کرد: فرمایشات الهام بخش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و تعیین سال جاری به عنوان سال «جهش تولید» به عنوان نقشه راه مسوولان می‌تواند فرصت مناسبی برای ارتقاء توانایی‌ها و پیشرفت ایران اسلامی باشد و دستگاه قضایی نیز متناسب با شرایط زمانی با تمام توانایی در راستای تحقق این منویات گام بر می‌دارد.

وی با اشاره به اجرای دقیق بخشنامه‌های صادره از ناحیه ستاد و رییس قوه قضاییه گفت: بحمدالله با هدف خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مردم، تلاش مضاعفی در زمینه اجرای دقیق بخشنامه‌های صادره در سال 98 صورت پذیرفت و انشاالله این روند در سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به شرایط کنونی در زمینه مواجهه با ویروس کرونا افزود: تدابیر لازم در مجموعه قضایی استان در این زمینه و بر اساس اسناد و دستورات بالا دستی اندیشیده شده و به تمام ارکان و اجزای دستگاه قضایی استان در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکرات لازم داده شده است.

صادقی خاطر نشان کرد: نکته مهمی که در این زمینه باید به آن توجه کرد این است که ضمن رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی نباید خللی در روند امور به ویژه مسائل ضروری مردم به وجود بیاید.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در خصوص حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مواعید قانونی در این مدت محفوظ خواهد ماند و شهروندان جهت انجام امور قضایی و پیگیری‌های حقوقی خود نگرانی نداشته باشند.

انتهای پیام/ 70068

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول