اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تعطیلی شهربازی و بوستان‌های پیشوا تا اطلاع ثانوی

شهردار پیشوا گفت: تمام بوستان‌ها، پارک جنگلی و شهربازی در ایام تعطیلات نوروز و روز طبیعت تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

تعطیلی شهربازی و بوستان‌های پیشوا تا اطلاع ثانوی

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، غلامرضا حبیبی شهردار پیشوا شامگاه امروز در جمع خبرنگاران ضمن اعلام تعطیلی بوستان‌های پیشوا به دلیل قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس اظهار کرد: ‌در ایام نوروز و در پیش بودن روز طبیعت با توجه به شیوع کرونا ویروس و محدودیت‌های اعمال شده برای قطع زنجیره شیوع کرونا درب ورود و پارکینگ‌ تمامی بوستان‌های شهر تا اطلاع ثانوی بسته خواهد شد و از ورود شهروندان جلوگیری می‌شود.

وی افزود: با ورود و شیوع کرونا ویروس در جهان و کشور و خطر سلامت و جان شهروندان و تصمیمات دولت مبنی بر محدودیت تردد و تجمع به خصوص در ایام تعطیلات نوروز و نزدیکی روز سیزده فروردین و روز طبیعت تمام بوستان‌های سطح شهر پیشوا تعطیل است و در راستای اجرای دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا هیچ گونه خدماتی به مسافران و گردشگران داده نخواهد شد.

شهردار پیشوا تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه‌های مبارزه با ویروس کرونا همچنان روند ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد و وسایل حمل ونقل عمومی و سایر اقدامات پیشگیرانه در سطح شهرستان پیشوا به صورت مستمر اجرا می‌شود.

حبیبی مهم‌ترین عامل در جلوگیری از اپیدمی این ویروس را رعایت نکات بهداشتی از سوی شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: از تمامی شهروندان فهیم پیشوا می‌خواهیم تا خطرات ناشی از شیوع ویروس کرونا را جدی گرفته و ضمن توجه به توصیه کارشناسان و رعایت نکات بهداشتی فردی و عمومی از ترددهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی در پایان یادآور شد: عزیزان در منازل خود بمانند و در روز طبیعت به بوستان‌ها و پارک‌ها مراجعه نکنند و در کنار خانواده در منازل این روز را سپری کنند تا ان شاءالله این زنجیره قطع شود و شاهد شکست کرونا ویروس در کشور باشیم.

انتهای پیام/ح/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول