اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

مهلت 24 ساعته مسافران برای خروج از شهر بم

فرماندار بم از مسافران و هموطنانی که از سایر نقاط کشور و شهرستان‌های استان کرمان به بم سفر کردند خواست تا ظرف ۲۴ ساعت آینده از شهر خارج شوند.

مهلت 24 ساعته مسافران برای خروج از شهر بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، هادی شهسوارپور اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و با توجه به مصوبات ستادهای کشوری و استانی مبارزه با بیماری کرونا، کلیه مسافران و هم استانی‌های عزیز و افراد غیربومی که به هر دلیل به شهرستان بم سفر کرده‌اند طی ۲۴ ساعت آینده فرصت دارند از  شهر بم خارج و در غیر این صورت تا ۲۰ فروردین ماه امکان خروج از بم را ندارند.

فرماندار بم ادامه داد: در این طرح تعداد ۸ نقطه از شهر توسط نیروهای انتظامی و بسیج کنترل خواهد شد که ورود و خروج خودرو با دقت صورت گیرد.

شهسوارپور تاکید کرد: مردم شریف شهرستان‌های نرماشیر، فهرج و ریگان نیز مشمول این مصوبه خواهند شد و نباید در سطح شهر بم تردد داشته باشند.

وی همچنین از شهروندان بمی که به سایر نقاط کشور مسافرت کردند خواست تا سریعا به خانه‌های خود در شهرستان بم باز گردند.

فرماندار بم خاطر نشان کرد: بنده همچنین از سایر همشهریان که در محل سکونت خود هستند خواستارم برای سفر تصمیم نگیرند.

 شهسوار پور با بیان اینکه کد ملی و پلاک خودرو و بیمه افراد ملاک شناسایی است، افزود: ما همچنین برای برخی کارمندان یا کارگران که باید برای کار به جای دیگری بروند تدابیری اتخاذ خواهیم کرد.

وی با ذکر این موضوع که کلیه وسایل نقلیه دولتی و نیروهای امدادی و پلیس از این طرح مستثنی هستند به جریمه و پلمب یک ماهه صنوف متخلف اشاره و عنوان کرد: در این طرح تمامی اعضای شورای تامین همکاری لازم را خواهند داشت که جا دارد از زحمات این عزیزان و مجموعه‌های بهداشتی و درمانی قدردانی کنیم.

انتهای پیام/۸۰۰۳۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول