اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

صنعا: سعودی‌ها به دنبال حمله ویروسی به یمن هستند

وزیر اطلاع رسانی یمن شامگاه پنجشنبه گفت که دشمن سعودی همانطور که یمن را با تسلیحات نظامی هدف قرار می‌دهد به دنبال درگیر کردن یمن با ویروس کرونا است.

صنعا: سعودی‌ها به دنبال حمله ویروسی به یمن هستند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ضیف‌الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی یمن گفت که ائتلاف سعودی همچنان به بمباران یمن ادامه می‌دهد و این ائتلاف تنها بازیچه‌ای در دستان کاخ سفید است.

وی که با شبکه خبری المیادین صحبت می‌کرد، افزود: «دشمن سعودی همانند حمله نظامی به دنبال حمله ویروسی به یمن است.»

وزیر اطلاع‌رسانی یمن گفت که تا کنون هیچ مورد ابتلا به ویروس کرونا در یمن ثبت نشده و همانطور که این کشور به مقابله با تسلیحات نظامی سعودی‌ها پرداخت با سلاح ویروسی آنها نیز مقابله خواهد کرد.

وی گفت که وزارت کشور در صنعا از ورود شهروندانی که در مناطق تحت سیطره اشغالگران هستند خودداری کرده و تنها پس از گذراندن قرنطینه اجازه ورود خواهند داشت.

الشامی در ادامه این مصاحبه گفت: «برادرانمان در فلسطین بخش جدایی ناپذیری از ما بوده و ما آماده فدا کردن جانمان برای آزادسازی فلسطین هستیم.»

امروز نیز  «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی به مناسبت پنج سال ایستادگی یمن در برابر تجاوز ائتلاف سعودی و ورود این جنگ به سال ششم اعلام کرد: « اقدام مقامات سعودی در ربایش اعضای جنبش حماس و محاکمه آنها را به شدت محکوم می‌کنیم. آمادگی کامل خود برای آزادی یکی از خلبانان اسیر به همراه چهار افسر و سرباز متجاوزگر سعودی در مقابل آزادی ربایش‌شدگان از جنبش حماس را اعلام می‌کنیم. نظام سعودی ربایش‌شده‌های فلسطینی را به اتهام حمایت از طرفی تروریستی محاکمه می‌کند و منظورش مجاهدان است. بر آمادگی کامل خود برای انجام عملیات تبادل اسرا که ائتلاف دائما از آن شانه‌خالی کرده، تأکید می‌کنیم.» (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول