اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تبعیض در دستمزد والیبالیست‌های مرد و زن

ملی‌پوش تیم ملی والیبال بزرگ‌سالان کشورمان با بیان اینکه به عنوان جوان‌ترین بازیکن رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو در این مسابقات حضور پیداکرده، گفت: مبالغ قرارداد والیبالیست‌های بانو بسیار پایین‌تر از قرارداد والیبالیست‌های مرد بوده و برخی باشگاه‌ها نیز از پرداخت این قراردادها امتناع می‌کنند.

تبعیض در دستمزد والیبالیست‌های مرد و زن

الهه پورصالح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه لیگ برتر والیبال بانوان به‌دلیل ویروس کرونا نیمه‌تمام باقی ماند، اظهار کرد: به‌همراه تیم والیبال پیکان فصل موفقی را سپری کرده و پیش‌از تعطیلی لیگ در مکان چهارم جدول ایستادیم.

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۸ برای نخستین بار به اردوی تیم ملی والیبال بزرگ‌سالان برای حضور در مسابقات آسیایی دعوت شد، بیان کرد: حضورم در تیم ملی والیبال بانوان تداوم یافته و در مسابقات انتخابی المپیک توکیو ۲۰۲۰ نیز پیراهن مقدس تیم ملی را برتن کردم.

ملی‌پوش گیلانی تیم والیبال بانوان کشورمان با بیان اینکه در انتخابی المپیک توکیو مقابل کره جنوبی، قزاقستان و اندونزی هم‌گروه شدیم، گفت: با تیمی جوان در این مسابقات حضور پیداکرده و به‌رغم عملکرد خوب از کسب سهمیه المپیک بازماندیم.

پورصالح با اشاره به اینکه به عنوان جوان‌ترین بازیکن رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو در این مسابقات حضور پیداکرد، گفت: در دیدار مقابل کره‌جنوبی عملکرد مثبتی از خود برجای گذاشته و درخاتمه به‌عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقات برگزیده‌شدم.

وی با تأکید بر تفاوت رقم قرارداد والیبالیست‌های بانو و مرد تصریح کرد: مبالغ قرارداد والیبالیست‌های بانو بسیار پایین‌تر از قرارداد والیبالیست‌های مرد بوده و برخی باشگاه‌ها نیز از پرداخت این قراردادها امتناع می‌کنند؛ باشگاه پیکان از جمله تیم‌های خوش‌حساب لیگ بوده و قرارداد بازیکنان را در موعد مقرر پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول