اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

تکذیب شایعه تعطیلی جایگاه‌های سوخت در لارستان

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لارستان تعطیلی جایگاه‌های سوخت را تکذیب کرد.

تکذیب شایعه تعطیلی جایگاه‌های سوخت در لارستان

مسعود حسنیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در لارستان هرگونه تعطیلی جایگاه‌های توزیع فرآورده‌های نفتی را رد کرد و از مردم خواست به شایعات بی اساس و کذب در فضای مجازی توجه نکنند.

وی با تاکید بر اینکه هموطنان اخبار را از رسانه‌های رسمی دنبال کنند، افزود: فعالیت جایگاه‌های سوخت لارستان شبان‌ روزی است و شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی پمپ‌بنزین‌ها صحت ندارد.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه لارستان با بیان اینکه عملیات توزیع سوخت در جایگاه‌ها مطابق معمول و به‌ صورت ۲۴ ساعت شبانه‌روز انجام می‌شود، تصریح کرد: به استناد مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس، هیچ‌گونه برنامه تعطیلی در روزهای آینده وجود ندارد.

وی بابیان اینکه همشهریان بدون نگرانی و با رعایت دستورالعمل‌ بهداشتی به جایگاه‌های عرضه سوخت مراجعه و سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند، خاطرنشان کرد: تمام جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح لارستان در حال خدمت‌رسانی به همشهریان عزیز هستند و مراجعه غیرضروری در این  مقطع شیوع بیماری کرونا می‌تواند تهدیدی برای سلامتی همشهریان و کارکنان مجاری عرضه باشد.

حسنیان اضافه کرد: انتظار می‌رود با درک شرایط، توجه به هشدارها، تاکید مسؤولان و ستاد مدیریت بیماری کرونای فارس  و حفظ قرنطینه خانگی، هر چه زودتر شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول