اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سلطانی فر: جام خوشه چین برای توسعه ورزش همگانی دستاورد خوب سال ۹۸ بود

وزیر ورزش و جوانان گفت: جام خوشه چین برای استعدادیابی و توسعه ورزش همگانی با حضور بیش از یک میلیون روستایی دستاورد خوب سال ۹۸ بود.

سلطانی فر:  جام خوشه چین  برای توسعه ورزش همگانی دستاورد خوب سال ۹۸ بود

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی فر گفت: تلاش ما در قسمت‌های مختلف این بود تا برنامه های دولت و برنامه هایی که خودمان به مجلس داده بودیم را عملی کنیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: توسعه زیرساخت ها و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی به ویژه در بخش بانوان  بخشی از این برنامه ها بود. همچنین استعدادیابی و برگزاری مسابقات مختلف که در سال 98 یکی از موفقیت‌های ما برگزاری چند رویداد در راستای توسعه ورزش همگانی از جمله جام خوشه چین بود.

وی افزود: این جام با حضور بیش از یک میلیون روستایی در چند رشته ورزشی برگزار شد.  همچنین مسابقات المپیاد استعدادیابی که در رده سنی 12 تا 15 سال که پس از سال ها تعطیلی برگزار شد و تصور من بر این است که با برگزاری این دو رویداد ما میتوانیم شرایطی را به وجود بیاوریم که از استعدادها، توانمندی ها، ظرفیت ها و نخبگان بیشتری در آینده ورزش کشور استفاده کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول